torsdag 27 oktober 2011

Award

Jag fick för ett tag sedan en jättefin
award av Beatrice och Carolina! Tack tjejer!

Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award;
Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

 

  • 1. När ingen ser eller hör mig…

…brukar jag prata för mig själv. Eller prata är väl en underdrift kanske, det är mer som en konversation. Med inlevelse. Som en typisk, förvirrad galenpanna liksom. Men oftast kommer jag på mig själv med att göra det, se mig omkring för att sedan inse att ingen annan kan ha hört mig. Förutom våra spöken då som säkerligen skakat på sina huvuden åt mig mer än en gång.

  • 2. Jag går aldrig hemifrån utan...

…min mobil, plånbok och husnycklar. Hade du frågat mig för två månader sedan hade jag skrivit cigaretter på första plats men nu har man ju slutat. Heja mig!

  • 3. Min blogg heter som den gör för att jag...

…heter Agnes, så det var ju inte så svårt. En mammas bekännelser vet jag inte varför det blev riktigt och nu har jag för dålig fantasi för att byta till något nytt.

  • 4. Om jag vågade skulle jag... 

…nog börjar plugga igen. Såklart för att lättare få jobb och inte för att det är roligt. Jag har aldrig varit vidare förtjust i skolan, men är man dum som inte väljer en yrkesförberedande utbildning på gymnasiet får man ju räkna med att plugga vidare.

  • 5. Om tio år kommer jag att...

…vara 34 år (jiiiisös!), ha ett fast arbete som jag trivs med, vara gift med Simon (du kommer inte undan…), och ha minst ett barn till att njuta av! Kanske har vi även hittat ett hus att älska och leva tillsammans i?

 

Nu skickar jag den här vidare till..
Alexandra, Carola, Emma, Martina och Sarina,

(…även om ni kanske redan fått den sedan tidigare!)

4 kommentarer:

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

tack snälla du ... :)

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Haha, vad bra :) Blev så brydd när ännu en till inte kunde. Men jag hade en Gilla knapp till facebook under mina inlägg å tydligen så kan inte Internet explorer läsa de skriptet av någon anledning.. så nu är det borttaget! =)

Kul att läsa mer om dig!! Och ett tack att du gillar mina ljuspåsar!
Ha en fin dag :)

✫Familjen Bus✫ sa...

Tack! :)
den har jag redan gjort, men jag tackar för awarden!

Sv: jaaaa, alla medel är ju tillåtna, så länge det kommer från ett ip-nr. Och de gör de ju.
TAck gullrumpa! :) Härligt med så många röster, min lilla nervositet börjar släppa lite och nyfikenheten går till vad som finns i goodiebagsen :)

kram kram

Carola sa...

Tack så mycket! :-D

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam