fredag 28 oktober 2011

Nalle Puh – Nya äventyr i Sjumilaskogen

IMG_4281Spänd kille innan föreställningen!

Det är en ganska glad kille vi har här hemma nu som verkar väldigt nöjd med kvällen i stan. Biofilmen Nalle Puh – Nya äventyr i Sjumilaskogen var himla söt och alldeles lagom. Liam smaskade på Mer, tablettask och popcorn och njöt för fulla muggar i sin fotölj. Skrattade till och med högt flera gånger, så den var poppis vill jag lova!

Resten av kvällen kommer spenderas i soffläge med film och lite fredagsgott!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så söt!!!!

Andrea sa...

Nu har vi hört från flera håll att filmen var bra och uppskattades av småfolket, får ta mig iväg med min stora tjej och se den, hon älskar Nalle Puh :) Verkar lagom lång med, visst var den bara strax över timmen? Vi såg Trassel på bio, den var typ 1.40 och den halvtimmen blev det lite myror i rumpan så runt timmen blir nog alldeles lagom :)

Anonym sa...

Jag vill också se den filmen!! Känns ju som att jag som 20-åring inte kan tvinga med min 5 år äldre sambo på Nalle Puh! Haha får önska mig den till bebis i julklapp ;) Synd att man inte har små småsyskon som vill se den ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam