måndag 24 oktober 2011

Måndagslistan

Det var inte igår jag skrev en måndagslista, men nu behövs lite pepp känner jag!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Jag har 3 toppentävlingar igång – delta gärna!
  • Liam älskar att vara på den stora avdelningen på dagis.
  • Vi har haft en mysig helg tillsammans.
  • Hösten är äntligen här på riktigt och jag längtar tills vintern kommer!
  • Vi planerar inför den årliga Ullaredstrippen och ett datum är spikat.
  • Om 5 veckor flyttar vi till vår nya lägenhet – vad vi längtar!
  • Mina pojkar är de finaste som finns! ♥

1 kommentarer:

Vanilla sa...

Jag skulle nog också behöva fokusera på allt jag är glad över idag! För idag är en riktigt grå och TRÅKIG dag! :-)

Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam