lördag 29 oktober 2011

Oväntat besök

IMG_4317Guldklimp ♥

Vi fick oväntat – men mycket trevligt – besök ikväll! Det var Tommy, Thessan, barnen Alex och Felix samt Nicke som kom förbi. Liam och Alex var ju som tokiga och lekte och stojade rejält. Har nog aldrig sett dom så busiga förut, det jagades, det hämtades leksaker och det skrattades högt! Lille Felix däremot sov gott i babyskyddet trots volymen. Men sen vaknade han lite senare för att språka med oss.

När Thessan åkt hem för att natta barnen fortsatte sambon, Tommy och Nicke. Och dom hann med både en, två och tio öl till Wii:et innan de begav sig upp till Glasbaren. Sambon ska jobba imorgon har han sagt, men vi får väl se hur det blir med det.

1 kommentarer:

ENDENISE - Mamma till 2 i December sa...

sv: Lycka till i tävlingen :D

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam