tisdag 25 oktober 2011

Stackars Pluto…

IMG_4228

Liam var ju för söt här nu. När jag stod och lagade mat tittade han på Musses jul i Ankeborg vilket är enda filmen med Musse som vi har för tillfället, och han skulle minsann titta på Musse. Helt plötsligt kommer han springandes mot mig med tårar som forsar längs kinderna. Då hade Musse varit dum och skällt på Pluto som blev ledsen och rymde hemifrån, och då tyckte Liam så synd om honom! Så nu har han suttit i famnen en bra stund och blev genast på lite bättre humör när Musse och Pluto blev vänner i slutet igen. Min lille gullunge.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad de hänger upp sig på just det där - A är precis likadan. "Åh nej! Mamma, pluto lessen. Musse dum". Sen blir hon inte lugn förrän de har blivit sams igen... Tänk ändå vilka empatiska ungar vi har! ;)

Cissi sa...

Men gullungen!

Melissas Prinsar sa...

nemen gud så sött! inte lätt när musse är dum mot pluto å man inte kan göra nått åt saken :)

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Nää, va gulligt!

✫Familjen Bus✫ sa...

Åååh gulleLiam då! hihihi

Har sett den filmen och vet precis hur han kände! Jag bölade lite jag med, men säg det inte till någon! hehe

kram

Pappan Anders sa...

De e känsligt.Barn e mycket empatiska :-)
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Hahaha, åååhh så gulligt av honom :D hehe!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam