måndag 24 oktober 2011

Inget tassande ikväll…

IMG_4211Liam läser lite Nalle Puh innan läggdags.

Det har snart gått en timme sedan jag nattade Liam och än så länge har jag inte hört honom tassa runt på övervåningen. Det gjorde vi ju i gårkväll, då skulle han inte sova alls. Första gången vi hörde honom gick Simon upp för att kolla men kom ner snabbt igen då Liam låg och sov, vilket han inte gjorde den lille lurendrejaren, han bara fejkade. Sen börjades det igen efter en stund och då fick jag ligga hos honom en timme innan han somnat riktigt. Men ikväll var han visst väldigt trött efter dagis och allt bus vi haft ikväll, så han kommer nog sova riktigt gott i natt!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam