onsdag 5 oktober 2011

Nytt i Liams garderob från Preceli.se

Ett nytt favoritmärke här hemma är Maxomorra, gillar deras lekfulla och färgglada mönster skarpt. En tröja från detta märke finns i Liams garderob sedan tidigare, en t-shirt med jordgubbar på. Men när jag såg att Preceli hade stor rea i butiken och flera av Maxomorras plagg hade 50% rabatt så kunde jag inte låta bli att klicka hem två t-shirts till, en rosarandig och en med maskrosor. Har spanat in båda två under en längre tid och jag är så glad att jag tog chansen!

Snällaste goaste Linda som står bakom Preceli skickade även med en bonuströja till Liam, en med pingviner som var supersöt och kommer från Maxomorras senaste kollektion. Finns även lekdräkt, body, piké, klänning, babymössa och barnmössa i samma mönster. Matcha bör man annars dör man!

7 kommentarer:

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Jag gillade den gröna super mycket :)

Kram

✫Familjen Bus✫ sa...

Så fina!!! ;)

Louise - Mamma till William sa...

Var nyss inne och beställde två jättefina tröjor från Maxomorra!!! Tack för tipset om rean! :) Kram L

miranda sa...

vilka söta kläder!!
riktigt snygg blogg har du!
någonsin tänkt att tjäna pengar på den eller?:D
läs mitt inlägg och få extra pengar i plånan ;)
kramkram /miro!

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Sååå söta!

Ta din bästa dag!

http://hannaskrypin.se sa...

Vilka söta tröjor!

Andrea sa...

Åh, älskar Maxomorras kläder, maskroströjan är hur fin som helst, har den i två storlekar till stora tjejen :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam