lördag 21 september 2013

Tävling: Ella’s Kitchen

Ellas Kitchen 2

Jag tävlar om en uppcyclad väska fylld med 100% ekologisk barnmat från Ella’s Kitchen hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får en uppcyclad väska fylld med 100% ekologisk barnmat från Ella’s Kitchen! Vinstvärdet ligger på 250 riksdaler + frakt!

TerraCycle driver i samarbete med den ekologiska barnmatstillverkaren Ella’s Kitchen ett gratis insamlingsprogram. Där kan alla som vill och använder barnmatsförpackningar delta genom att skicka in sina använda förpackningar. Det går bra att skicka in Ella’s Kitchen-barnmatsförpackningar eller liknande barnmatsförpackningar av annat märke som också är i plastfolie till återvinning. Återvinningsprogrammet är helt gratis eftersom Ella’s Kitchen står för frakten. För varje inskickad barnmatsförpackning tilldelas deltagaren 20 poäng till sitt användarkonto som sedan kan lösas in till 20 öre att skänka till valfri välgörenhetsorganisation. TerraCycles idé är att skrota idén med skräp genom att återvinna sådant som i vanliga fall ej återvinns, och hittills har svenska konsumenter hjälpt oss att samla in nästan 1,5 miljoner pennor, kaffekapslar och barnmatsförpackningar, samt samlat in nästan 150 000 kr till olika välgörenhetsorganisationer.

Just nu har dom även en tävling fram till den 1:a november 2013 som heter ”Plocka och Pyssla”, där man bland annat kan vinna roliga leksaker av återvunnen plast till ett värde av 1000kr!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress samt ditt svar på denna fråga:
Vilket företag samarbetar Ella’s Kitchen med för att återvinna använda barnmatsförpackningar?

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Ella's Kitchen Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Alla kommentarer kommer hållas dolda tills den är avslutad, detta för att undvika “tjuvkikningar.” Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas lördagen den 5 oktober klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

48 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: terracycle

Följer dig på bloglovin.

www.Mammatea.se
Mail@mammatea.se

Mirjam sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)
Ella's Kitchen har ett samarbete med TerraCycle.
Jag följer dig redan på bloglovin och har även delat med mig av tävlingen på min blogg:
http://testu.blogg.se/2013/september/tavling-hos-agnes-avslutas-510.html#comment

Ha det bra!
mirjam_99@live.se

Elin - Livat på torpet sa...

Toppen tävling! Ingrid ska ju snart få börja äta mat så denna tävling hoppas jag absolut på att få vinna :)

1. TerraCycle
min mail: elinteg81@gmail.com

2 & 3. Jag gillar och delar på fb (Elin Tegström)

4. Prenumererar redan på din blogg men gillade inlägget istället som nr 2

MariaM sa...

Jag är gärna med och tävlar :)

Svaret är TerraCycle.

Gillar på fb (maria mattson).
Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Följer dig sedan innan på bloglovin!

Hoppas hoppas på tur!

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Unknown sa...

Jag är GÄRNA med och tävlar. :)
Svaret på frågan är: TerraCycle
Jag gillar dem på facebook: Emely Tuväng Korabik
Följer dig redan på bloglovin! :)

emely_tuvang@hotmail.com

Madde sa...

jag är med, företaget heter earths best.
gillat på fb o delat på fb - madelene elisabeth jacobsen.
följer dig sen länge på bl.

madeli@hotmail.se

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla W sa...

Klart jag vill va med och tävla :)
♥ Svar: återvinningsföretaget TerraCycle är samarbetspartners till Ella´s Kitchen
♥ Gillar på fb Pernilla Wamsjö
♥ Delar / Länkar till tävlingen offentligt på min fb sida :https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10200819799353236
♥ Följer dig sedan tidigare på bloglovin och blev nr 5 att gilla inlägget :)

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Vilken fin idé av dem! Och vad bra att det är gratis att skicka in förpackningarna, det lockar nog fler till att vilja göra det :)

1. Terracycle

2. Jag gillar på FB (Ingrid Polly)

3. Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2013/september/jag-tavlar-om-ekologisk-barnmat-fran-ellas-kitchen.html

4. Jag följer dej på bloglovin sen länge.

Håller tummarna! Vore en toppenvinst nu när vi har en lilltjej som börjat med puréer :)

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag är med och tävlar 1 lott, svat Terracycle
malinmal@hotmail.com
Malin

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Så smart idé!!
Svaret på frågan är TerraCycle :)

Jag gillar på Facebook i namn Beatrice Åhnström, tipsar här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2013/09/22/ellas-kitchen-5-oktober
Gillar inlägget som nummer 6 så 4 lotter till mig, tack :)

HOPPAS nu!
beabofink84@gmail.com

Spacegirl sa...

1. Med terracycle
2. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/september/5-oktober-vinn-vaska-med-barnmat.html

Åsa
Spacegirl_@spray.se

Carola L sa...

SVar: TerraCycle
Gillar på FB (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/september/ekologisk-barnmat.html

tavlingar(at)officefixarna.com

Anonym sa...

TerraCycle

Susana Matijasic
Sädesvägen 28
263 54 Lerberget

Emma sa...

Svar: TerraCycle
Gillar Ella´s kitchen på Fb, Emma Johansson
Tipsat på min blogg: http://emthetavlar.blogg.se/2013/september/jag-tavlar-hos-agnes-2.html
Prenumererar på din blogg sen länge :)

thesan89@hotmail.com

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Men vilken underbar kampanj och viken kul tävling. Ellas Kitchen är en stor favorit här hemma så detta vore nog drömvinsten just nu!
Jag tar gärna 3 lotter:
1. Företaget som Ellas Kitchen samarbetar med heter TerraCycle
2. Gillar Ellas Kitchen på fb - Anna Granath
3. Jag följer dig på Bloglovin sedan länge :)

Vi är tre som håller tummarna nu här hemma!
Anna Granath - anna@granath-steen.se

Kim sa...

Jag vill vara med!

Svaret är TerraCycle!

Jag gilla på facebook (Kim Falkenström)
Följer dig på BL sen innan.

Det blir 3 lotter :)

// Kim
kimsan_@hotmail.com

Tatyana sa...

TerraCycle
Jag vill gärna vinna! Jag försöker ge mina barn ekologisk mat så mycket som det går. Som mammaledig med två barn vore det skönt att få färdig mat till den minsta, att den dessutom är ekologisk är ju toppen!

Erika A sa...

Svar: TerraCycle

/erikanaslund@hotmail.com

Jessica sa...

Hej!

Företaget dom samarbetar med heter TerraCycle.
Gillar på fb sedan tidigare- Jessica Lund

Med vänlig hälsning Jessica Lund

jippie24@hotmail.com

Matilda sa...

Hej! Tävlar :)

Svar: TerraCycle

Gillar på fb (Matilda Pettersson).
Följer på bloglovin sedan tidigare och gillar inlägget (8).

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Anonym sa...

terry Cycle!!
jag drömde att jag åt världens största cocosboll,när jag vaknade var min kudde borta?!?
kram cecilia weissbach
skolv 6
83047 trångsviken
jämtland
kram

Anonym sa...

TERRA CYCLE.
JAG VILL HA EN TERRA CYCLECYKEL.MED EXTRA FRAMLJUS
MVH
JÖRGEN LINDBLAD
SKOLV 6
83047 TRÅNGSVIKEN
JÄMTLAND,SVERIGE.
HEJ DÅ

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Svar: Earths bests

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/09/27/ellas-kitchen-510/

Följer dig på bloglovin sen förut

Gillar på FB, Anna Karlsson

Hoppas på vinst i denna tävling. Felix älskar Ellas Kitchen och uppenbarligen Melvin också för han hade "plundrat" förrådet härom morgonen :-)

blogg@annakarlsson.se

Unknown sa...

Hej!

Svar på frågan:
Ella’s Kitchen samarbetar med TerraCycle för att återvinna sina barnmatsförpackningar. Vilket fantastiskt samarbete!

Jag har tipsat om tävlingen på min Facebooksida. Jag förstår inte riktigt hur man länkar till tipset, men det finns här: https://www.facebook.com/iris298

Kan du se tipset? Säg till annars!

Jag gillar såklart Ella's Kitchen Sverige på Facebook!

Jag blev prenumerant nummer 476 på din blogg. Vilken bra blogg du skriver!

Mitt namn: Iris Ash
Min e-mail: iris298@hotmail.com

Om jag vinner ska jag ge barnmaten till min pojkväns systerdotter Penny. Mamman heter Lina och du kan se dem på Linas profilbild här: https://www.facebook.com/lina.bergroth?fref=ts

Hon är så sockersöt!

Tack för en rolig tävling!

Med vänliga hälsningar,
Iris

Unknown sa...

Svar: TerraCycle
Hälsningar från Eva

Anonym sa...

Earth’s Best. är svaret
turkan mutluer turko_y@hotmail.com

Cilla sa...

TerraCycle!

Cilla Berg
cillaberg@gmail.com

Johanna sa...

Svar: TerraCycles
Mvh
Johanna (johanna--andersson@hotmail.com)

Engsir sa...

Jag deltar i tävlingen med en vinstchans.
Svar: TerraCycle.

Therese Engström
therese.engstrom@telia.com

Trevlig kväll!

Mathilda sa...

Svar: TerraCycle

/Mathilda
mathilda.robertsson@gmail.com

Johanna Retrolover sa...

Svar: TerraCycle.
Mejladress: retroloverblog@gmail.com
Håller tummarna stenhårt!

Jenny Sjöberg sa...

Svar: TerraCycle

Extra:
Gillar redan Ella's Kitchen på fb.
Bloggar om tävlingen här:
http://jennyjon.bloggplatsen.se/2013/09/28/10224026-tavling-ellas-kitchen/
Är redan en bloglovin-följare.

jenjonsjoberg@hotmail.com

Anonym sa...

Ella's kitchen samarbetar tillsammans med TerraCycle.
Ida Berglind, idabloggen@gmail.com
Gillat på facebook.

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar
1. Svarar Earth’s Best.
Mvh Liselotte, liselotte.202andersson@telia.com

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Är gärna med.

1. Företaget heter TerraCycle. Lottiz Törnqvist, lotten_81@spray.se
2. Har gillat på facebook Lottiz Törnqvist.
3. Har delat på FB i samma namn som ovan.
4. Följer redan på bloglovin sen innan.

Anonym sa...

TerraCycle

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Företaget heter TerraCycle.
Jag har gillat på Facebook, Malin Svensk Björck.
Ha en fin söndag!
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

johanna sa...

Jag är gärna med och tävlar!
De sammarbetar med terracycle.se

Jag följer dig redan via bloglovin.
Mvh/Johanna
johanna_bloggar@hotmail.com

Love and be proud sa...

Hej Agnes, jag deltar gärna
1 Terracycle
2 gillat på FB
3 följer dig redan
kram!

www.loveandbeproud.se

Anonym sa...

Hej

TerraCycle samarbetar man med
Har gillat på facebook
Mvh
Andreas Nyberg
nybergaandreas@gmail.com

Anonym sa...

TerraCycle

Conny Holst connyholst@hotmail.com

Anonym sa...

De samarbetar med TerraCycle. Mvh: Caroline (carolineadolfsson@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej

företaget heter TerraCycle. Har delat på facebook och gillar ellas kitchen

Med vänlig hälsning marie, marie.lindberg@bredband2.com

Cicci - Mamma till Wille & Abbe sa...

Kan det vara TerraCycles? :)

marklundc@live.com

Ida Banck sa...

Hej!

Svaret på frågan: TerraCycles
Gillar på fb Ida Banck

Håller tummarna för vinst till min lilla Ella :)
Må så gott!
/ idapida(at)Banck.se

Petra Mary-Anne Christensen sa...

Hej!

Vilken superbra tävling!
Jag har länkat till tävlingen på FB och gillar sidan på FB alias: Mary-Anne Christensen
https://www.facebook.com/ellaskitchensverige#!/petra.christensen.9

Jag följer på bloglovin med mejlen: gnuttisen@hotmail.com

Hälsningar
P Mary-Anne Christensen
gnuttisen@hotmail.com

Anonym sa...

De samarbetar med TerraCycle.
Lotta Sandgren, linasally@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam