tisdag 17 september 2013

Syskonfotografering hos StudioE

IMG_0901

I eftermiddag har en syskonfotografering äntligen blivit av, har länge velat göra en med barnen. Emelie på StudioE hade ett hösterbjudande som jag slog till på direkt! En timmes fotografering + 10 digitala bilder för 1390 riksdaler. Och sååå värt pengarna.

Liam var väldigt glad åt att bli fotograferad och ville vara i centrum hela tiden. Nomi däremot kom och gick lite som hon ville och hon var väl inte på topphumör, men jag tror nog Emelie fick till några bra bilder på surpuppan ändå. Finklädda var dom också, Nomi hade sin vita po.p-klänning som pappa köpt i Göteborg samt sitt vita hårband. Liam hade sina slitna I Dig Denim-jeans samt en vit t-shirt från samma märke. Såklart hade dom sina fina namnhalsband på sig också, i form av silvriga stjärnor.

Ser verkligen fram emot att se bilderna. Och jag tror att dom kommer vara helt underbara. Emelie är ju en superduktig fotograf, jättego och bra med flamsiga och busiga barn. Och vilka bilder hon tar, verkligen begåvad.

Med andra ord; rekommenderar StudioE i Växjö varmt!

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Roligt med fotografering, men du är ju jätteduktig själv :)

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Ååå, ska bli kul att se bilderna sen :)

Anonym sa...

Åh,så härligt med syskonfotografering :)
/Kram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam