lördag 16 mars 2013

Vår lördagskväll!

Under eftermiddagen tog vi en solig promenad till Kosta Outlet där det blev en gnutta shopping. Var egentligen på jakt efter skaljacka och skalbyxa till Liam men hittade inget som föll oss i smaken, istället blev det ett linne till Liam och en t-shirt till Nomi i samma mönster från PO.P. Jättefina!

Vår lördagskväll har varit supermysig. Vi har ätit en riktigt god middag, planka med entrecote, och till efterrätt blev det hasselnötsbakelser som sambon tjatat om. Barnen har lekt, vi har tittat på tv, film och bara gottat oss!

IMG_7089IMG_7153IMG_7172IMG_7099

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för bakelser undrar en bakningstokig brud! :)
Heidi
livetenligtheidi.blogg.se

Agnes sa...

Svar till Heidi:
Klicka på länken i texten så kommer du direkt till receptet :)

Anonym sa...

Wooohoo...Så mysigt & ljuvliga foto/Kram på Er!

Lindisens hem, välkommen! sa...

Oj vad gott det såg ut med planka! Jag måste nog försöka mig på det någon helg.. :) Kanske inte är så svårt att göra som jag har fått för mig?

Agnes sa...

Svar till Lindisens hem, välkommen!:
Det är grymt gott och så är det faktiskt ganska enkelt ändå, så vi måste göra det oftare :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam