tisdag 26 mars 2013

Tävling: Oceanprodukter.se

Jag tävlar om en årsförbrukning tvättmedel från Oceanprodukter.se hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får en helårsförbrukning av tvättmedel från Oceanprodukter.se. Vinnaren får tvättmedlet Dubbeldryg 9 kg (parfymerat eller oparfymerat) lätt och smidigt enda hem till dörren!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
• Besök Oceanbutiken och anmäl dig till nyhetsbrevet (längst ner), lämna sedan en kommentar nedan med namn och mail.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla min bloggs facebooksida och lämna sedan hela ditt facebooknamn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/FB/Twitter/Instagram och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas tisdagen den 9 april klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

72 kommentarer:

Lotta sa...

Nyhetsbrev: liselotte.bergstedt@telia.com

Lotta sa...

Gillar din bloggs fb sida: Liselotte Bergstedt
Och prenumererar även på din blogg via bloglovin sedan tidigare!
Tipsar även om tävlingen på min fb sida...

joi sa...

Jag tar 3 lotter tack.
Detta vore ju grymt att vinna med 2 ungar och 2 katter som pinkar inne.. suck

Jag har anmält mig - joi1977@spray.se
Gillar dig på face-johanna andersson
och pren redan på dig vettu sen läääänge
kram kram

Petra Mary-Anne Christensen sa...

Hej!

Vilken superbra tävling! Jag har gjort alla steg.

Jag prenumererar på nyhetsbrevet men mejlen: gnuttisen@hotmail.com
Gillar din FB sida och delar tävlingen alias: Petra Christensen & följer på bloglovin sedan tidigare.
Gillar även Oceanprodukternas FB-sida

Hälsar
Petra Christensen
gnuttisen@hotmail.com

Unknown sa...

Jag är med och tävlar. :)
Har gått med i deras nyhetsbrev: emely_tuvang@hotmail.com
Gillar redan din sida på facebook: Emely Tuväng och följer dig redan på bloglovin, gillade inlägget. :)

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Åh jag är supergärna med! Med två småttingar under 2 år blir det väääldigt mycket tvätt hemma.

1. Jag har skrivit upp mej på nyhetsbrevet.
2. Jag gillar din sida sen tidigare (Ingrid Polly)
3. Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2013/march/jag-tavlar-om-en-arsforbrukning-av-tvattmedel.html
4. Jag följer dej på bloglovin sen länge.

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/03/26/tvattmedel-94/

Jennie Johansson sa...

Är jätte gärna med!

Har skrivit upp mig på nyhetsbrevet ahlgrensbilar@gmail.com

gillat sen en tid tillbaka på bloglovin (vet inte hur jag hittar "mitt" nummer.

Gillat din fb sida också sen en tid tillbaka Jennie Johansson.

Hoppas att turen är med mig den här gången.
Kram Jennie
"_jenjo_" på instagram.

Rebecca sa...

Ja tack, jag är gärna med för visst tusan går det åt tvättmedel till 5 ungar och 2 vuxna. :) Har fixat nyhetsbrev. :)

Rebecca Andersson
geshiia@live.se

Anonym sa...

Hej

Jag har anmält mig på nyhetsbrevet.
Jag gillar din sida på fb sen tidigare (marie lindberg)
Jag har tipsat om tävlingen på fb

marie lindberg, marie.lindberg@bredband2.com

Lotta sa...

1. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet!
2. Gillar din sida på FB sedan tidigare(Lise-Lotte Larsdotter)

Lena Sandsvik sa...

Gillar din bloggs fb sida: Lena Sandsvik
Och prenumererar även på din blogg via bloglovin sedan tidigare!
har även fyllt i att jag vill ha deras nyhetsbrev.
Tipsar även om tävlingen på min fb sida...
vore perfekt då det tvättas mycket...
så behändigt att få det hemskickat...

Frida Bergner sa...

Jag är med och tävlar!♥

♥Har anmält mig till nyhetsbrevet: frida-6@hotmail.com
♥Gillar din FB-sida: Frida Bergner
♥Delar tävlingen på min FB-sida:https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/266354486833419
♥Följer dig via bloglovin redan, så gillar ditt inlägg som nr 5.

4 lotter blir det här♥

Spacegirl sa...

Jag är gärna med.
* Har anmält mig till nyhetsbrevet.
* Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/march/9-april-vinn-tvattmedel.html

Spacegirl_@spray.se

Heidi Larsson sa...

Det här vore ju mer än fantastiskt att vinna!!
Jag har anmält mig till nyhetsbrevet

Gillat din Facebooksida (Heidi Larsson)

Jag följer dig redan på Bloglovin' - gillat det här inlägget där som nr 6

3 lotter då tack! =)

(heidilarsson@hotmail.com)

Katja sa...

Hej!

Jag är jättegärna med och tävlar om det dryga tvättmedlet från Ocean, med fem personer här hemma går det åt mängder!

1. Anmält mig till nyhetsbrevet!
2. Gillar dig på FB sen förut och delar tävlingen där ( Katja Hiekka )


Mvh

Katja Hiekka/ katjahiekka@spray.se

Parfymista sa...

Härligt att produkterna är miljövänliga och klimatneutrala!
Jag tar tre lotter enligt följande:

Jag anmälde mig till nyhetsbrevet med psychedelic6@gmail.com.
Jag gillade Ocean AB som nummer 173 på FB (Elisabeth McCann).
Jag gillade din FB sida som nr 278 (Elisabeth McCann).
Följer redan dig på Bloglovin' så jag gillade detta inlägg istället, som nummer 7.

veronica hedlund sa...

jag vill jätte gärna vara med..

jag har anmält mig till nyhetsbrevet.

gillar på facebook (veronica hedlund)

har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-arsforbrukning-av-tvattmedel/

följer dig redan på bloglovin men gillade inlägget som nr 8

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

Elle sa...

Hej!

Jag har nu anmält mig till nyhetsbrevet: purple_trift@hotmail.com

Vad kul att få tvättmedel hem till dörren, känn slite amerikanskt. :)

Kram Elle

stina liffner sa...

Har anmält mig till nyhtesbrevet Stinaliffner@hotmail.com.

Gillar även din Fb sidan.
Skulle vilja vinna tvättmedlet till mamma som nu i maj fyller femtio år gammal.

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

1. Anmält mig till nyhetsbrevet, sagapahlsson@live.se
2. Gillar din fb sida, Saga Påhlsson :)
3. blogglänk: http://emiliasmor.blogg.se/2013/march/tavlingstips.html
4. Följer dig redan på bloglovin :)

Anonym sa...

Hej!

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.
Gillar dig sedan tidigare
Har delat tävlingen på facebook

Mitt fb namn är charlotta hellström
Min email lottahellstrm@yahoo.se

Glad påsk önskar jag dig och din familj

Charlotta Hellström

Anonym sa...

Vilken fantastisk tävling!!
Har anmält mig till nyhetsbrevet. Glad Påsk!
mvh evamarie.ljungberg@spray.se

Millah sa...

Vilken underbar tävling, som skulle underlätta otroligt mycket i denna familj...

1. Anmält mig "millahoman@hotmail.com
2. Gillat "Camilla millah öman"
3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/march/arsforbrukning-tvattmedel.html
4. Har dig redan på bloglovin, såklart :)


Hoppas verkligen att jag vinner detta fantastiska pris.
Ha det bra och Glad Påsk! Kram // Millah

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

En toppen vinst för ett hushåll med fyra barn som tvättar minst en maskin varje dag. Självklart tar jag fyra vinstchanser och hoppas på tur.

1. Jag har anmält min mailadress lotten_81@spray.se till nyhetsbrevet.

2. Jag har gillat din facebook sida som Lottiz Törnqvist

3. Jag har tipsat på min facebook sida https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist samt i min tävlingsblogg här: http://lottizdaystavlingar.blogg.se/2013/march/tavling-hos-agnes-avslutas-94.html

4. Jag följer dig redan på bloglovin och har gillat det här inlägget. Gjorde det direkt när det kom ut så måste ha varit nummer 1 tror jag!

Håller tummarna hårt nu.

Anna lundkvist sa...

Jag är supergärna med och har anmält mig till nyhetsbrevet hillevianna@hotmail.com

Gillar som nr 282 på fb - Anna Lundkvist

Följer dig såklart redan på bloglovin

Nu hoppas jag på turen

Anonym sa...

piggelin78@hotmail.com

ANNELIE ANDERSSON

Gerdan R sa...

Detta tvättmedel vill jag gärna vinna!
Jag har gillat och tipsat här: https://www.facebook.com/ironnlid
samt anmält mig till nyhetsbrevet
i.ronnlid@gmail.com

Malin Svensk Björck sa...

Hej!
1 Jag har anmält mig till nyhetsbrevet
2 Jag har gillat din fb sida(mitt namn står längst ner)
3 Jag följer på bloglovin, vet ej hur jag ser mitt nummer:)

Ha en härlig påsk!
MVH
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

Anonym sa...

4 lotter!

Beställt nyhetsbrevet till p_allegrini@hotmail.com

Gillar på FB som Paola Allegrini

Tipsat om tävlingen här: http://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/435149073241269

Följer dig på Bloglovin sedan tidigare (följare 43) och har gillat inlägget som nummer 9

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är med och tar alla lotter :)

- Har anmält mig till nyhetsbrevet, min mailadress är: sara_kramer@live.com

- Gillar redan din sida på Facebook: Sara Kramer

- Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/492073507526875

- Följer redan din blogg på Bloglovin, men gillade inlägget och blev gillare nummer 11.

Camilla sa...

Jag är med :)
Har anmält mig till nyhetsbrevet.
Har gillat din sida på facebook (Camilla Jonsson)
cam.jon@hotmail.com
Hoppas på tur!

Ing-Marie sa...

ithorsell@yahoo.se

MariaM sa...

Jag är med och vill gärna ha 4 lotter:)

Anmält mig till nyhetsbrev (mariam88881@hotmail.com)
Gillar på FB (Maria Mattson)och tipsar om tävlingen där.
Följer dig sedan innan på bloglovin och gillar detta inlägg!

/Maria
mariam88881@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och har anmält mig till nyhetsbrevet
(tavlingar(at)officefixarna.com)

Gillar på FB (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/march/tvattmedel-2.html

Anonym sa...

Jag vill tävla. Har anmält mig.
Maria (marishkasenator@gmail.com).

Anna sa...

Hejhej!

Jag vill gärna tävla om tvättmedel och har anmält mig till nyhetsbrevet och följer dig på BL sedan tidigare. :)

Glad påsk!
Kram Anna

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med, har anmält mig till nyhetsbrevet :)
Nanna

nannaeATlive.se

Helena Rahlenius sa...

Hej !!

Jag vill gärna vara med i denna tävling och håller tummarna att turen är med mig !

Jag har anmält mig för nyhetsbrev : lottie.c@telia.com
Gillat dig på facebook : Helena Rahlenius
Och delat på min blogg : http://lottiec.blogg.se/category/jag-tavlar.html

Kram Helena

liselotte sa...

1. Är gärna med och tävlar, har anmält mig till nyhetsbrevet, liselotte.202andersson@telia.com
2. Gillar sedan tidigare din facebooksida, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/03/tvattmedel-94.html
4. Följer dig redan via bloglovin
Glad Påsk, Liselotte

Anonym sa...

Jag är med och tävlar med en lott! Har ingen Facebook, tyvärr! Får öa dkaffa snart :-)

Har anmält mig till nyhetsbrevet!

Lennart
Slsvensson@hotmail.se

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

1. Anmält mig med mail: mansondust@gmail.com
2. Gillar redan din sida på fb. (Cim Runfors)

Åh, hoppas hoppas!! Det går åt så mycket tvättmedel här hemma - alltid slut!

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. Nyhetsbrev: care69(at)live.se
2. FB: C Care Regn
3. Länkat.
http://care69.blogspot.se/2013/04/9-april-vinn-en-arsforbrukning.html
4. Är följare på BL och har gillat inlägget.

care69(at)live.se

erika sa...

Anmält mig till nyhetsbrevet och länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Emelie - Mamma till Malte sa...

Vilken kanontävling :) Jag är jättegärna med och har anmält mig till nyhetsbrevet.
- Gillar sedan länge tillbaka!! (Emelie Johansson)
- Länkat här: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2013/april/vinn-tvattmedel.html
- Jag följer dig på BL!

Hoppas på tur :)
Kram Emelie
x_emelie@hotmail.com

Anonym sa...

Anmält till nyhetsbrev - Malin Nilsson, malinoxie@gmail.com

Anonym sa...

Hej!

Vilken bra tävling!

Jag önskar 3 lotter!

Har anmält till nyhetsbrevet!

Gillar din FB-sida (Annika Nilsson)

Har delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/499671303426998

Annika Nilsson
alltgott@hotmail.com

Anonym sa...

Har anmält mig till nyhetsbrevet med adressen wenny91@live.se

Mvh Sandra

Anonym sa...

1. Jag har gillat Oceanbutiken på facebook och jag har skrivit att jag vill ha nyhetsbrev, jag såg att du skrivit och berömt deras deras produkter.

2.Jag gillar din facebook och jag har dig på bloglovin`och jag var den 13:e att gilla inlägget och vad jag kan se så har du 453 följare men jag kan inte utläsa exakt vilket nummer som följare som jag är.

anette meg carlsson
nettan.klar@gmail.com

Jag är mycket nyfiken på denna tvättmedel produkt :)

Anonym sa...

piggelin78@hotmail.com, nyhetsbrev

Annelie Oliver Samuel Andersson har gillat dig på FB

Vi är gärna med och tävlar...

ANNELIE ANDERSSON, piggelin78@hotmail.com

Emma sa...

Jag är med!
- Jag har anmält mig till nyhetsbrevet!
- Gillar dig på FB
- FÖljer dig på bloglovin sen långt tillbaka.
Tipsat på min blogg:
http://emthetavlar.blogg.se/2013/april/jag-tavlar-hos-agnes-2.html

thesan89@hotmail.com

Anonym sa...

tovling@hotmail.com
mer än lite skit i hörnen här...

Celine Naminah sa...

Har anmält mig till nyhetsbrevet med mailadressen aspiga.celine(snabelA)comhem.se, namn Celine Naminah

Extra:
Gillat din sida på facebook (Celine Naminah)
Tipsat om tävlingen i min blogg: http://aspieblogg.se/2013/april/arsforbrukning-tvattmedel-9-april.html#comment

Bea sa...

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och vill vara med och tävla :)
Beatrice Abrahamsson
beaabrahamsson@hotmail.com

Pernilla W sa...

Hej,
jag är gärna med i denna toppentävling :)
♥ Anmält mig för nyhetsbrev (Pernilla Wamsjö, nillwa@hotmail.com)
♥ Gillar sedan tidigare på fb (Pernilla Wamsjö)
♥ Tipsar/Länkar till tävlingen här: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/595753727102882
♥ Följer dig på BL och blev nr 14 att gilla inlägget :)

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar!

1. Har anmält mig till nyhetsbrevet (familjenpettersson@hotmail.se)
2. Gillar din fb-sida (Annika Nilsson Pettersson)
3. Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/agnes-2.html#comment
4. Följer dig sen länge på bloglovin o blev nr 15 som gillade inlägget.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Eddan sa...

Har anmält mig till nyhetsbrevet: Anette Kristoffersson anetteochingvar@hotmail.com.

Anonym sa...

Jag är med och tävlar genom att

1. Anmäla mig till nyhetsbrev.

2. Gillar på FB (Kristiina Söderström).

Mvh Kristiina
krieppola@spray.se

Jessica sa...

Har anmält mig till nyhetsbrev och vill gärna vara med och tävla!
jessica_roos@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med :)
Har anmält för nyhetsbrev
* Är följare på BL
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Fröken M sa...

Klart jag vill vara med ! Av någon märklig anledning älskar jag nämligen att tvätta och föredrar en kväll i tvättstugan framför alla andra hushållssysslor !

Har anmält mig till nyhetsbrevet m.johannesson@mail.com

Gillar och delar på fb m mela johannesson

och följer dig med bloglovin sedan länge så jag har gillat inlägget som nr 16 !

Unknown sa...

Prenumererar, dessie_2000@hotmail.com

Följer dej på fejjan, Dessie Borgström

Följer dej på BL!

Hoppas sååååå på vinst :)

Kraaam!
Dessie - mamma till Alicia & Kevin
dessie_2000@hotmail.com
http://dessie.nu

Katrin Sköldqvist sa...

Katrin Sköldqvist, katrin.thor@home.se gillar din sida på FB,och anmält mig till nyhetsbrevet;)

Linda sa...

Vill absolut vara med och jag har anmält mig till nyhetsbrevet med min mail kgranberg1949@hotmail.com

Gillar på FB ( Linda Granberg )

Och så tipsar jag på fb så tre lotter till mig :)

Håller tummarna och hoppas på tur :)
Kram Linda
kgranberg1949@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar och anmält mig till nyhetsbrev manettan@gmail.com
gillar på facebook ( anette nettan x eriksson

Zandra- Gravid, Mitt liv på landet sa...

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :) <3

Vi har alltid använt billigt parfymerat tvättmedel.. Men nu väntar vi vårat 1:a barn, och då är det parfymfritt som gäller till den känsliga huden! Dock är det tvättmedlet inte gratis, så att få vinna en hel årsförbrukning vore ju en DRÖM och GULD värt!!! <3 <3 <3

1. Anmält mig till nyhetsbrevet. zandra_svantesson@hotmail.com

2. Gillar din sida på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

3. Gjort ett inlägg på min blogg här:

http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2013/april/tavling-94.html#comment

4. Följer redan dig på bloglovin :) Så gillade tävlings-inlägget istället. Blev person nummer 17 med att göra det.

Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

Anonym sa...

Har anmält mig till nyhetsbrevet!
maandiiis@live.se

diesel06@hotmail.se sa...

Vill absolut vara med och har anmält mig för en lott!

Anonym sa...

Gillar delar och är mer än gärna med och tävlar om tvättmedel.
Roligt och bra att prova något nytt det går ju åt tvättmedel!
maud
maude@tyfonmail.se

Anonym sa...

Är med och tävlar!!! även om det var i grevens tid!! :)
Christina Frisberg
Jag har anmält mig till nyhetsbrevet
jag har gillat på facebook
jag har delat tävlingen
jag följer dig redan på bloglovin, men gillade under tävlingen som nummer 18.
så nu har jag gjort allt som är i min makt för att dra hem vinsten!!! :)
frisanpoxy@hotmail.se
kramen!!!

Anonym sa...

Juan Escudero
jag hänger på tävlingen!!
jag har gått med i nyhetsbrevet
och gillar dig på fb under mitt namn Juan Escudero
jag följer dig på bloggen.
beatrice_malwian@hotmail.com
hoppas få tvätta med oceanprodukter!!

Anonym sa...

Är givetvis med och tävlar.
Har anmält mig till nyhetsbrevet och tävlar alltså med 1 lott.
Inget är bättre än miljömärkta produkter både för männinska och planet.
ubhanson@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam