torsdag 21 mars 2013

En dag med gammelmormor

I förmiddags kom barnens gammelmormor hit och hälsade på. Simon var sugen på våfflor till lunch så vi hade helt enkelt våffellunch innan han begav sig till jobbet. Gammelmormor var sedan och hämtade Liam på dagis och under tiden lagade jag middag, kokt torsk och dillsås.

Mormor stannade riktigt länge och var kvar tills Liam kom hem från Kyrkis (tack Oscar för skjutsen dit och hem!) vid halv sex. Kul med lite sällskap och vi har haft en jättetrevlig eftermiddag med prat, lek med barnen och god mat och fika. Nomi har varit på jätteglatt humör hela dagen också, inte ett spår av jobbig tandsprickning. Skönt!

IMG_7525IMG_7488IMG_7515IMG_7504

2 kommentarer:

Anonym sa...

Woo...Låter ju hur mysigt som helst med gammelmormor :)
Såå fina foto/Kram Kram

Sirpa sa...

Mysiiiigt!
Önskar dig en skön helg!
Kram Sirpa♥

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam