måndag 25 mars 2013

Dagens post

IMG_7899

Lite kläder till Nomi från Oii!

Vi hade lagt undan lite pengar som Nomi fått i present, som vi skulle ha till kläder eller annat hon behöver. De kom väl till pass nu när hon behövde en vårjacka och hon fick den fina, lila från Nova Star. Köpte även två underbara klänningar från Molo.

Liam blev jätteglad när jag öppnade paketet och trodde först att klänningen med flamingos var till han, så jag kände mig jättedum när allt bara var till Nomi. Men till helgen kommer ju kanske påskharen, så får han också lite kul presenter!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naw..Lille Liam...
Waoo,riktigt fina kläder/Kram & jag tror nog att Påshare"mammsen" kommer mé nå't till Liam ;)

joi sa...

Gud vad de där är snygga!!!

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma sa...

Men gulliga Liam.
Och jag ÄLSKAR printet med fåglarna .. så fint!! :)
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam