fredag 15 mars 2013

Årets första grillning

IMG_7059

Med strålande sol idag kunde man inte bli annat än sugen på att grilla. Så blev det också, till middag hade vi potatisgratäng, tzatziki, grönt och grillspett med bacon, korv och kotlett. Otroligt gott!

I skrivande stund har jag Liam till höger om mig, han smaskar på gottis, dricker saft och tittar på Lejonkungen. Till vänster ligger sambon och snarkar, jag bloggar och slötittar på The Big Bang Theory. Men nu när filmen strax är slut ska vi alla krypa till kojs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,sååå gottit & mysigt att grilla :)
/Kram

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Men oj så gott med grillat! När det är så fint väder ute så blir man ju ännu mer sugen på det :)

Junitjej sa...

Åh, så smaskigt med grillat!!

Celine Naminah sa...

Mums!! Gör du din egen tzatziki?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam