måndag 4 mars 2013

Bissingar på g?

Ny vecka och sambon har gått över till eftermiddagsskift igen, så i kväll har jag och barnen varit hemma själva.

Nomi verkar ha bissingar på g för hon har varit jättegrinig i några dagar nu, så även idag. Hon har varit på humör fem minuter i taget typ sen har tårarna forsat och det har ylats och tjutits för full hals. Förgrymmade unge. Så det har inte hänt så mycket ikväll förutom att underhålla Nomi och mellan varven leka med Liam, laga middag och tvätta. Men somnade gott gjorde hon klockan sju efter ett varmt bad och lite god välling. Liam var uppe en timme till med mig, vi tittade klart på Askungen och läste en Babar-bok innan det var sängdags.

Nu är det Top Model och snart kommer sambon hem!

IMG_5905IMG_5934IMG_5920IMG_5940IMG_5951IMG_5977IMG_5966IMG_5953

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naw...kan vara små "bissingar" på gång...
Så söta de är & leker så fint/Puss & Kram

Emelie - Mamma till Malte sa...

Låter ju mycket väl som det kan vara små tannsingar på G! :)
Vilken har du som favorit i Top Model? Jag följer också det :)

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Top model måste man ju följa :) Fast jag vet inte riktigt vem jag håller på... :D

Anonym sa...

Haha, "bissingar". Jag kom att tänka på för några år sen, när min dotters dagisfröken, som kommer från Blekinge pratade om bissingar. Jag gapade som en fågelholk och fattade verkligen inte vad hon pratade om. Jag bor i Sthlm så det här var andra gången i mitt liv jag hörde det ordet. Kul med dialekter. Visst är de första bissingarna för söta.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam