söndag 17 mars 2013

Mormors nya lägenhet

IMG_7196

Idag har Liam och jag varit iväg i Lessebo och hälsat på min mamma. Hon har flyttat dit i helgen och har därmed blivit Lessebobo. Lägenheten var jättefin och fräsch, helt nyrenoverad. Där kommer hon trivas, absolut. Vi stannade ett par timmar och pratade och fikade.

Under kvällen har det busats, pysslats, vi har gottat oss med hämtmat och tittat på TV. Nomi sover sedan sju, Liam däremot får vara uppe lite extra ikväll, vi är ju lediga imorgon, så nu ligger han och tittar på Bambi innan läggdags.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt - Grattulerar mormor till den nya lägenheten/Kram

Emelie - Mamma till Malte sa...

Ja, han gillar den :) Så kul!! Glad att jag vann hehe ;)
Låter som ni haft en härlig helg med besök och god mat :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam