torsdag 21 mars 2013

Till barnens sommargarderober

När jag skriver detta inlägg och samtidigt tittar ut genom fönstret, som vetter ut mot en vit balkong med yrande snö, då känns vår och sommar väldigt avlägset. Mitt tips då är att fönstershoppa glada barnkläder – genast blir man på bättre humör!

Jag har hittat massor av favoriter som jag mer än gärna hade sett hänga i barnens sommargarderober. Till Liams garderob hade plagg från Nova Star och I dig denim fått flytta in. Till Nomi hittade jag tunikor, chinos och så klänningar, den ena ljuvligare än den andra, från bland andra Geggamoja, Lundmyr of Sweden och How to kiss a frog.

Ha-begäret är stort nu, både efter sommarkläder och efter själva sommaren!

Gilla gärna Jollyroom på facebook för att hålla er uppdaterade om nyheter, rabatter och spännande tävlingar!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Waoo...Snyggt :)
/Kram

joi sa...

Riktigt snyggt!

svaR:De tog bort huset på hemnet igår och då försvann mina bilder :(. Har tagit kort från foldern nu så nu ligger det uppe lite bilder.. dock inte lika bra som de förra , men nu kan du kika iaf :)

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma sa...

Nova star kepsen och solglasögonen är ett måste till ungarna här hemma i sommar. Så snygga!! :)
Kram

Junitjej sa...

Vilka fina barnkläder det finns!

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

jättefina kläder! Ja vår och sommar känns långt bort, men nu är sista veckan i mars i antågande och våren kanske kommer snart :) Kram, Ingrid

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh vad Nova Star-jeansen är snygga alltså.. :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam