måndag 11 mars 2013

Hemmamysmåndag

IMG_6722

Den här måndagen startade med en härlig sovmorgon för mig och mina godingar, till kvart över nio. Då Nomi varit vaken mellan tre och fem under natten så var jag hemskt tacksam över att få sova lite extra.

Under dagen har vi lekt, handlat i affären, morfar har varit på besök, mormor också, Liam har målat och vi förberedde middagen till pappsen kom hem från jobbet. Kvällen har ägnats åt lek och mys, barnen har badat och tittat på film. Och så hade vi givetvis lite sångstund med Liam innan läggdags, vår sångfågel.

Nu är Familjen Annorlunda i full gång, sen blir det lite Top Model också om inte sambon har något emot det!

5 kommentarer:

Simon sa...

Nä det har inte sambon för då sover han

Sara - Ensamstående mamma sa...

Attans, missade Familjen Annorlunda.. Glömde bort det helt och hållet :/ Tur det går att se på nätet.

Anonym sa...

Hääärligt med sussmorgon :)
Otroligt vackert foto på söte Liam/Puss & Kram

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Vem hoppas du vinner i Top Model? :)

Emelie - Mamma till Malte sa...

Lät ju supermysigt! :)
Har du nån favorit i Top model?

Och förresten fick du min adress?! :) tänkte på tingelingtävlingen.

Kram !

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam