torsdag 7 mars 2013

En solig start på dagen

IMG_6268ny

Idag var hela familjen uppe nästan samtidigt och vi gick alla fyra till dagis tillsammans. Inte ofta det händer!

Efter dagislämning och handling på affären satte jag igång med helgstädningen, dammtorka, renbädda, tvätta, dammsuga och moppa. Så härligt när det är klart. Ännu härliga när solen skiner också!

Nu ska jag sätta igång med middagen. Mamma och Liam kommer från dagis klockan två och då ska vi äta, sen ska Liam till kyrkis där morbror och kompisarna väntar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med hela familjen så :)
/Kram från mig som beundrar Tulpanerna sååå vackert foto ♥ ...

Vanilla sa...

Åh, jag blir så fikasugen varje gång jag klickar in på din blogg, den där cupcaken i första bilden läskar verkligen! :-)

Härligt med solig dag och att städningen redan är avklarad! :-)

Kram

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma sa...

Det är sånt jag ska pyssla med imorgon. Och baka. För i helgen fyller sambon år. Och jag tror nästan att v iska fira han redan imorgon för sen blir det fullt upp resten av helgen :)
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam