söndag 30 november 2014

Ullared

20141129_071812

Klockan 4:00 ringde klockan igår morse. Sen bar det av tillsammans med sambo, mamma och mormor till Ullared för att handla julklappar! Inga köer men varuhuset var full med folk ändå. Men tycker vi klarade det ganska bra, ute på fyra timmar. I slutet var jag så trött i huvudet att vi bara sket i att ränna mer efter de sista julklapparna, så visst hade vi kunnat spendera mer tid och pengar än vi faktiskt gjorde.

Resten av eftermiddagen var rätt stressig. Lång bilkörning hem, lastade ur bilen hemma, hämtade barnen hos Eve där de haft jättekul, plockade ner köket ännu lite till och sen när barnen lagt sig drog vi fram alla kassar för att sortera inköpen och slå in julklappar till förbannelse.

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam