söndag 9 november 2014

Fars dag och födelsedagsmiddag

IMG_9426

Fars Dag har vi firat på vift, men givetvis fick pappa Simon en present av barnen innan vi gav oss iväg; Frank Dandy-kalsipper och trisslotter. Vi besökte sedan min pappa i Skruv, Adde och jag köpte med oss en Aladdin-ask och.. ja, trisslotter. Jag är alltid lika påhittig när det kommer till presenter!

Eftermiddagen och kvällen har vi spenderat i Påskallavik hos barnens faster Lisa. Där har vi firat fasters och farmors födelsedagar med presenter, lek, exotisk bricka, chokladtårta och massa annat gott. Mysigt och roligt! Med oss hem fick vi en stor, lurvig Bamse som ska bo hos oss i en vecka!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam