måndag 24 november 2014

Tävling: Personligalmanacka.se

Jag tävlar om en valfri almanacka från Personligalmanacka.se hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får välja en personlig almanacka i valfri storlek hos Personligalmanacka.se!
De finns, förutom på facebook, även på Instagram som @personligalmanacka och där kan man hitta inspiration till sin egna almanacka under taggen #personligalmanacka.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta varför just du behöver en personlig almanacka.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Personligalmanacka.se på facebook och lämna sedan ditt facebooknamn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i en vecka och avslutas måndagen den 1 december klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

45 kommentarer:

Elin - Livat på torpet sa...

En tävling för mig!

1. Jag hoppas på vinst för en kalender där jag kan skriva upp allt behövs! Jag är kanske den mest förvirrade mamma som finns. Så bara för att komma ihåg alla utvecklingssamtal, träning, möten och allt som snurrar på skulle det behövas skrivas ner på ett ställe som jag alltid kan bära med mig ...
2. Jag gillar på facebook (Elin Tegström)
3. Jag följer dig sen lääänge :)

mail elinteg81@gmail.com

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Åh, en väldigt passande tävling! Min almanacka har inte många veckor kvar och nu när jag ska börja jobba, båda barnen är på föris, Robin spelar innebandy och ev även hockey. Dessutom är det allt annat runt också, jag bakar tårtor till exempel :) Mycket att hålla reda på alltså och en almanacka måste jag har för att inte glömma bort allt ;)
Jag gillar redan på Facebook i namn Beatrice Åhnström och där delar jag även tävlingen. Självklart följer jag dig redan, så 4 stycken lotter till mig.

Nu håller jag och resten av min familj tummarna :)
KRAM
beabofink84@gmail.com

Anonym sa...

Åh,jag vill jättegärna vinna en sådan fin ♡ ...Så 1 Lott önskas & ...
Motiveringen lyder :
Jag har stort behov av Almanacka p.g.a mycket bokningar & ...
Har aldrig ägt en så här fin :)

annmi.eriksson@hotmail.com
/Kram

Lina Eckerström sa...

Jag är väldigt gärna med.
1,Det är bvc-tider, utvecklingssamtal, extra jobb, mannens åka-bort-med-jobbet-dagar, konserter, födelsedagar... ja allt som ska samlas i mitt redan förvirrade huvud. Säger alltid att ja men jag skriver ner det.. och visst gör jag det ibland, men var la jag lappen? En riktig kalender skulle verkligen behövas. Älskar att man själv kan välja omslag med :)
2, Gillar på facebook - Lina Eckerström
3, Har delat tävlingen på facebook - Lina Eckerström
4, Följer dej sedan länge på bloglovin.

Ha en fin dag !
linaeckerstrom@hotmail.se

veronica hedlund sa...

åhh jag vill jättegärna vara med. skulle behöva en fin kalender som jag kan ha med mig i väskan hela tiden så jag slipper missa massa möten med skolan som vi är på flera gånger i månaden med dottern och även alla sjukhusbesök, så håller tummarna stenhårt.

jag gillar på facebook (veronica hedlund)
följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 3

kram veronica

veronicahedlund@hotmail.se

Anonym sa...

Hej!
Jag är med och tävlar.
Gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
Ha en fin vecka!
Mvh Malin
gizmobus@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar Personliga Almanackan.se Följer dig nr 510 Gillar och delar.
Hoppas vinna en kalender då jag jobbar på Förskolan där är det mycket att komma ihåg!
Maud lindberg maude@tyfonmail.se

jessamy sa...

här vill jag vara med. Jag gillar och delar på facebook i namn Linnéa Möller. Gillade inlägget på BL och det står att 4 personer gjort detta.
1/2-15 flyttar barnens pappa. Jag jobbar 50% och läser 50% vidareutbildning där jag för tillfället skriver magisteruppsats. Detta plus tre barn = massa att hålla ordning på. En almenacka skulle underlätta och skulle även se barnen p åbilderna när dom är med sin pappa. Detta vore en julklapp till mig själv.

Mvh jessamy_@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag skulle vilja vinna en personlig almanacka till min mamma. Hon har mycket aktiviteter för sig och skulle verkligen bli glad om hon fick en almnacka.

Lilith sa...

Jag har använt mig av Personlig almanacka i flera år, och nu börjar året lida emot sitt slut. Med alla julklappar som ska köpas blir det svårt att ta sig råd till en ny. Det vore den perfekta julklappen till mig själv efter ett jobbigt år.

Mail: lilithsblogg@gmail.com

Gillar dem på fb (Lilith Fia Dark)

Har bloggat om tävlingen: http://lilithtavlar.blogspot.com/2014/11/personlig-almanacka-112.html

Prenumererar på din blogg på bloglovin sen länge (Lilith Dark)

Anna Lundqvist sa...

Har bra minne men det är kort. Med denna hade jag kunnat få ordning på mitt liv o dessutom utforma almanackan så den passar mig o mina behov

Gillar på fb Anna Lundqvist
Följer redan på bloglovin

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Åh jag är gärna med! :)

1. Med 2 småttingar och frekventa besök på arbetsförmedlingen och jobbsökande så är det mycket som ska kommas ihåg och noteras. Och eftersom minnet börjat svika mej sen småbarnslivet infann sig skulle det vara väldigt skönt med en alldeles egen almanacka att skriva upp allt i. Plus i kanten för att den kommer bli exakt som jag vill ha den :)

2. Jag gillar deras FB-sida sen tidigare (Ingrid Polly)

3. Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2014/november/jag-tavlar-om-en-personlig-almanacka.html

4. Jag följer din blogg på bloglovin sen länge.

Ha en trevlig dag!

lilla_ingrid1@hotmail.com

Wihlborgskan sa...

Är gärna med!
Börjar jobba i januari efter mer än två år hemma med yngsta barnet,
gissar att det blir en hel del hjärngympa; med hämtningar och lämningar på olika ställen, och sex-veckors rullande schema på jobbet...!!
Hoppas på tur såklart, så jag kan börja skriva in allt redan efter jul :-)

Följer dig på bloglovin sen förut.

Camilla Wihlborg
wihlborgskan(a)gmail.com

axtommy sa...

Jag är man, räcker det som motivering? :)
Jag har svårt nog att hålla koll på vilken dag det är, lägg sen till träningar, möte, aktiviteter i skolan och allt annat man tydligen lovat att göra.
Skule verkligen behöva denna för att få ordning på livet.

Annica sa...

Jag har märkt mer och mer att jag är glömsk och glömmer bort tandläkartiden och även bm tiderna. Så mitt nyårslöfte ska bli att jag ska vara mer vara noggrann och skriva ner allt så jag har allt på ett och samma ställe.


bloodsband@live.se

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Jag har varit utan almanacka i flera år för att träna minnet. Det har för det mesta gått bra, men nu börjar plikterna hopa sig. Jag har heller ingen mobiltelefon, platta eller liknande. Personlig almanacka är det gammaldags sättet men med ny twist.
En chans!
Jag kollar 2 dec om jag haft tur!

Carola L sa...

Jag är timvikarie och jobbar i nuläget för fyra olika arbetsgivare (en av den är kommunen och där jobbar jag för fem olika chefer)så det är inte lätt att hålla reda på hur och när man jobbar! Därför behöver jag en almanacka!

Gillar på FB (Carola Lind) och har delat http://mammamuh.blogg.se/tavla/2014/november/personlig-almanacka-3.html

tavlingar(at)officefixarna.com

My.thulin@live.se sa...

Är gärna med & tävlar. Med ett jobb där schmat är lite upp & ner är det viktigt att ha full koll. & att ha full koll i egen designad kalender hade ju varit fantastiskt

Gillar personliga almenacka på fb som My Thulin

Anonym sa...

Neeej, nu försvann min kommentar igen ... OK:
1. Gillat PA:s sida (Nonna)
2. Tipsat om tävlingen: http://whitenoice.blogspot.se/2014/11/vinn-en-personlig-almanacka.html
3. Bloglovin' - njaej, jag tror inte det funkade så vi glömmer det. Pust.
Och så motiveringen:
Med en personlig almanacka skulle jag äntligen få total kontroll över mitt liv, dammråttorna skulle krypa tillbaka i sina hål, jag skulle få långt guldlockigt hår och bli rik, vacker och berömd. Har jag glömt något? Just det: det skulle var rätt läckert också :-)
Mejl: nonna_86@rocketmail.com

Tine sa...

En virrig småbarnsmamma behöver hjälp att hålla koll på allt som ska kommas ihåg och göras!

nyqvist530@hotmail.com

Nadia Walaf (nadiawalaf@hotmail.com) sa...

Mitt minne är inte vad det borde vara, förmodligen för att jag konstant är trött och stressad. Jag vill inte ens tänka på vad som händer den dagen min mobil lägger av, då har jag förmodligen inte ens koll på vem jag är eller vart jag är på väg. En personlig almanacka hade varit en skänk från ovan; inte nog med att jag skulle ha en "backup" om mobilen säger adjö, jag skulle kunna skriva in små kommentarer efteråt med så att jag kan minnas vad jag har gjort. Jag har provat med vanliga kalendrar, men de känns så opersonliga...

Jag gillar på facebook och har delat offentligt som nadia.walaf där.
Följer redan på bloglovin'.

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna en personlig almanacka. Har alltid en massa projekt, möten och annat på gång i och med att jag är i uppstarten utav att starta eget företag. Det är dessutom alltid en hel del som rör dottern med allt ifrån hennes dans till föräldramöten, utvecklingssamtal och annat som hör till föräldralivet. Så en almanacka är något som är A och O för mig, och en personlig sådan är en stor bonus.

Gillar givetvis på FB (Sanna Kaakinen).

Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Prenumererar på din blogg på bloglovin sedan lång tid tillbaka.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

sandra sa...

Jag skulle absolut behöva en liten almanacka så jag håller reda på vad jag ska göra och när. Som det är idag kan jag lova att hjälpa nån med något och sen...glömmer jag :p.

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Jag som klassar mej själv som lightsenil numera behöver verkligen en almanacka :)
Läxor, simskolor, träningar och allt sånt där som kan vara bra att komma ihåg är ju som sagt bra att kunna hålla reda på, och gärna på rätt dag :)
Gillar på fb sen tidigare och har delat på min sida, Camilla Lagerman
Följer dej sen länge :)

Håller tummarna!

Anonym sa...

Hej hej !
Jag följer redan bloggen, gillat på facebook och givetvis delat ( Marie Linda Olsson )

En personlig almanacka vore toppen för mig som ensamstående mamma.
Är sjukskriven och har massor av läkartider att hålla i ordning på. Förutom det så är det sonens alla aktiviteter mm.

lindaokhevin@hotmail.com


Anonym sa...

Jag har blivit mormor två gånger inom ett år, och det känns helt underbart. Då får man även chansen att rå om dom lite då och då. Så en almanacka där jag kan skriva ner sånt vore välbehövligt. För ibland krockar det med jobbet, så då måste det planeras om. Har redan kortet klart som jag ska ha på framsidan. Givetvis är det på mina två små söta barnbarn. Har gillat och delat på fb som irene eliasson. irene_e@spray.se

Mari sa...

Jag behöver an personlig almanacka för att kunna planera upp arbete vs förskola (vem som hämtar, osv) och även alla sjukhusbesök för sonen som både går hos logoped och på barnmottagningen regelbundet.
min mail: mixenpixen@hotmail.com. mitt namn: Mari Blom.
Jag gillar redan personlig almanacka på fb, mitt namn är Mari Blom.
Jag följer dig redan men just nu har du 511 följare inklusive mig.

Amanda S sa...

1. Jag väntar mitt andra barn nu i december och det börjar bli ganska rörigt att hålla reda på BVC-besök, dagismöten, osv. Missade senast i veckan ett möte på dagis och det är ju bara pinsamt. En almanacka (som jag dessutom får designa helt själv!!) skulle kanske hjälpa en sliten småbarnsmor :)

2. Gillar på FB (Amanda Skog)

3. Följer din blogg sedan länge på bloglovin

amandasjul@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.

Jag vill vinna för pga min sjukdom har jag dåligt minne. Måste skriva upp allt och sen hittar jag inte lapparna jag skrivit på. Därför vore det perfekt med en sån här. Lite roligare också när man gör den precis som man vill ha den :)
Ha en fin första advent!
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com
Ha

Miss M sa...

Är ett kontrollfreak av stora mått och måste ha en kalender 😝 vill dessutom ha en traditionell papperkalender (im an oldie😉)
Gillar redan personliga almanackan på Fb (Malin stjernberg)
Och följer dig på bloglovin såklart 😘 (miss M/Malin stjernberg
Delar såklart tävlingen på Fb!
Hoppas på tur 👏👏

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Jag behöver en ny almenacka inför det nya året helt enkelt! :)
Gillar företaget på FB. (Cim von Wowern)

mansondust@gmail.com

Anonym sa...

I mars föds min son, tredje barnet och så väntad. Det tog hela 12 år innan jag blev gravid. Vinner gärna och fyller med familjens dagar.

Vh
Monika
utsikten79@telia.com

Anonym sa...

Åh vill vinna så man har kontroll på livspusslet med oregelbundna arbetstider, dagistider och fritidsaktiviteter

Gillar på facebook =)
Emma Vuckovic
emmavuckovic@hotmail.com

Mirjam sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)
Jag skulle vilja vinna en personlig almanacka eftersom det skulle underlätta i mina studier! Just nu satsat jag verkligen på skolan men att komma ihåg alla prov och läxor är inte alltid lätt, därför skulle jag verkligen bli glad om jag fick chansen att designa min egna almanacka!
Jag är en väldigt lättstressad person och att veta vad och när jag ska göra saker skulle nog göra vardagen lite enklare för mig. Dessutom är det förstås roligt att ha en almanacka som ser ut precis som man själv vill ha den!

Gillar Personligalmanacka på facebook som Mirjam Skredsvik sen tidigare och följer dig på bloglovin sen tidigare.
Har även delat med mig av tävlingen här: http://testu.blogg.se/2014/november/tavling-hos-agnes-avslutas-112.html#comment

Kram!
mirjam_99@live.se

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar. Vill vinna för att kunna ge almanackan till min dotter, som behöver en almanacka för hon jobbar skiftande tider, har olika förskoletider och pluggar dessutom. För att hålla reda på allt och att inte glömma behöver hon en riktigt bra almanacka.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2014/11/personlig-almanacka-112.html
4. Följer dig sedan tidigare på bloglovin
Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Anette sa...

Jag hittade din sida av en slump och såg de fina almanackorna.
Kände att jag bara måste vara med i tävlingen.
Jag använder naturligtvis min almanacka till att skriva in viktiga saker i.
Men den är även min dagbok, där jag skriver in roliga saker som jag vill komma ihåg.
Jättekul att läsa igen efter några år.

Mail: anette.nordqvist@bahnhof.se

Anonym sa...

Jag missar verkligen ALLT.. Läkarbesök, födelsedagar och åker på saker fel dagar.förra veckan lovade
Jag barnen att vi skulle på julfirande, när vi kom dit var det helt öde, då sa jag att vi åker på teater men den hade
Vart dagen innan. Föräldraledig utan almanacka och noll koll på dagar!
Denna julklapp låter som det blir en bättre organiserat 2015!
jennyorust@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill självklart gärna vara med i din fina tävling och gillar såklart på fb (Anna Malin R) där delar jag också tävlingen vidare för två ytterligare vinstchanser!

Motiveringen då? Jo, den kommer här!

Dagarna är fulla av måsten och småbarnsbestyr,
aktiviteter, träningar och diverse roliga äventyr!
Men en personlig almanacka blir förutsättningarna bäst,
för att jag som mamma ska få ut som mest,
av det här som vi alla kallar livet,
och där egentid inte längre är något jag tar för givet ;)

Kram och ha en fortsatt underbar jul!

Vänligen Anna Malin

mr22ga@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Med tre små barn så är livet alltid rörigt, skulle vara perfekt att få samla alla tankar, ideer och information på ett ställe.
Gillar på facebook, marie lindberg
Med vänlig hälsning
marie lindberg
marie.lindberg@bredband2.com

Emma sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

Gillar på fb (Emma Öberg)

Nu under veckan här kommer jag få veta om jag får fast arbete. Det är mycket inplanerat och mycket som jag kommer behöva planeras in också, så en almanacka skulle vara så tillgänglig just nu. Jag håller tummarna!

Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2014/december/tavling-personlig-almanacka.html

Agnes sa...

Hej jag kunde inte kommentera tävllinginlägget så jag skickar kommentarer här

Stina liffner
Stinaliffner@hotmail.com

Jag skulle verkligen behöva en almenacka, det är en av dom saker som står med på min önskelista och det skulle underlätta livet en hel det, eftersom jag ibland glömmer bort att jag har läxor/prov just den här dagen. Det skulle verkligen vara kul med en stor egengjord almanacka som man själv har bestämt designen på. Då blir man ju lite gladdare!

Agnes sa...

Jag skulle verkligen behöva en almanacka för jag glömmer mycket och kalendern är min högra hand för vardagen. Hade varit otroligt kul att vinna en då jag inte riktigt har råd just nu mitt under en flytt.

2.Jag gillar din sida på Facebook - Jessica Lundkvist
3. Följer din blogg på bloglovin'
4. Följer dig på intagram (jessylundkvist)

Min mail: jessylundkvist@yahoo.se

Charlotte Thérèse sa...

Detta är en vinst jag verkligen skulle behöva! Almanackan tar slut om några dar...men mängden saker att komma ihåg tar inte slut. Personliga saker är precis min stil.... Skulle designa omslaget på almanackan med ett av mina foton, om det går...! :-)

Gillar på FB som Charlotte Therese Björnström.

Tipsat i bloggen här: http://charlottetherese.blogspot.se/2014/12/vinn-personlig-almanacka.html

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

1. Jag skulle gärna vilja vinna en almanacka från personligalmanacka.se för att de är de bästa almanackorna man kan få tag på! Min almanacka lider mot sitt slut och det är dags för en ny och vad vore bättre än en jag får designa själv!
2. Gillar personligalmanacka på fb sedan länge - Anna Granath heter jag där
3. Prenumererar på din blogg hos Bloglovin sedan flera år.
Nu håller jag tummarna för vinst!
Anna Granath (annasfotnoter @ granath-steen.se)

Frida sa...

Jag har försökt vinna en sådan här sååå många gånger! Nu är det verkligen läge då jag har så mycket att hålla reda på hela tiden! Håller tummarna den här gången :)

//Frida Eriksson, tacospanda@gmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam