torsdag 20 november 2014

Lite av vår torsdag

IMG_9448

Tog ett kort jobbpass i förmiddags, lagom till barnen och jag kom hem från dagis kom deras mormor inrullandes på vår gata. Vi tog sedan en huttrig skogsprommis med Bamse innan vi fixade lite mat. Bamse har varit hos oss i snart två veckor men imorgon ska han åka hem med matte Lisa. Får nog låna honom snart igen, mysigt att ha en pälsboll hemma!

Tog ett kvällspass också och strax efter att jag kommit hem knackade det på dörren. Vem fan knackar halv tio en vardag? Jo, brorsan såklart! Han tog sitt efterlängtade körkort igår och har tydligen kört runt och besökt varenda människa i eftermiddag. Jag minns själv hur det var. Så skönt för honom att äntligen klarat det, nu får han köra runt på mig istället för tvärtom.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Naw...Så vacker Bamse ♡ Nospuss & ...
Grattis till brorsan din som tagit körkort - vilken lycka :)

/Kram & Trevlig helg!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam