fredag 25 juli 2014

Tävling: Disney Princess

Disney Sjöjungfrun 2

Jag tävlar om en av två Disney Princess-dockor från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Två vinnare får varsin Disney Princess-docka till ett värde av ca 200 kr/docka + frakt.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem som skulle få dockan om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas fredagen den 8 augusti klockan 21:00. Två vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

30 kommentarer:

Anonym sa...

1Vinstchans önskar & Jag skulle ge den fina dockan till farmors tjej Meia 5 år som önskas en sådan länge ...
A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

/Kram

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Självklart är jag med i denna fina tävling!! Denna docka skulle Nova få, Nova som växer så himla fort och ska börja 2a klass nu efter sommaren!

Kram

Wihlborgskan sa...

Åh, skulle bli poppis här hemma om vi hade tur :)
Följer dig på bloglovin sen förut.
Följer disney Sverige på Facebook också sen förut.
Mina döttrar skulle få dockan om vi vann, de börjar bli bra på att leka tillsammans ♥
håller tummarna stenhårt!
Camilla Wihlborg

Emma Vuckovic sa...

Åh vill vinn till min Molly:-)
emmavuckovic@hotmail.com

Anonym sa...

Dockan skolle mina barnbarn Sarah och Maja få,gillar delar på FB Eva Flood
följer dig på bloggen och gillar Disney på FB så jag får 3 extra chanser.
evaflood@telia.com

Skorpan och Loppan sa...

Jag är med och tävlar. Om jag vinner ska jag ge dockan till mina tvillingtjejer.
Tipsar i min blogg här: http://skorpanloppan.blogspot.it/2014/07/tavlar-om-en-princess-docka.html och följer redan på bloglovin.

Unknown sa...

Hej!
Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
Så jag vill gärna vara med och tävla :-)
Om jag vinner ska min guddotter få dockan. Hon skulle bli överlycklig då :-)
Ha en härlig helg!
Mvh
Malin
gizmobus@hotmail.com

Maddie sa...

För en osäker liten tjej med intensivt rött hår på 90-talet,
gav alltid vackra Ariel mig en självförtroende-boost, när någon sagt nått dumt i skolan.
Idag är jag stolt över min hårfärg, och med värme i modershjärtat, har dottern ärvt mina färger.
Jag hoppas innerligt att hon inte blir retad på samma sätt som jag blev,
det känns som att allt är mer accepterat nu för tiden.
Men just för att Ariel betytt mycket för mig,
önskar jag nu att hennes första docka skulle vara just vackra rödhåriga Ariel <3
Ursäkta lång kommentar, men blev både nostalgisk och ivrig, haha!
Hoppas nu på tur!
Önskar dig en fortsatt härlig sommar :)
Mvh,
Maddie
maddiekmw@yahoo.com

Sanna sa...

När jag var liten hade jag en favorit docka, och det var just en Ariel docka, och den har jag pratat mycket om med min dotter Alva. För tråkigt nog sålde jag av med det allra flesta av mina gamla tjejleksaker några år innan min dotter föddes, för inte hade jag räknat med att jag skulle vara så ung när jag fick barn. Det vore därför fantastiskt kul att få vinna en alldeles egen Ariel docka till min dotter, och den lovar jag att se till att spara undan så hon i framtiden kan ge till sina egna barn något jag önskar att jag hade kunnat med min egna nu.

Gillar givetvis på FB (Sanna Kaakinen).

Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Prenumererar sedan länge på din blogg.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Jessica Olofsson sa...

Är absolut med och tävlar. Sambons systerdotter fyller år i augusti och hon förtjänar verkligen en prinsessa.
Gillar Disney på Facebook sedan tidigare.
Följer på bloggloving sedan länge

Jessica Olofsson
jessolofsson@yahoo.se

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Jag vill gärna vinna dockan till Ninja som är 8 år & älskar dockor med långt, bra hår. Hon har haft många liknande men tyvärr har lillebror här varit lite stygg mot dom. ;) Så hon skulle bli så glad för en ny som hon kunde hålla på med & öva små flätor på. :)

mansondust@gmail.com

Anonym sa...

Caroline Carro barro, gillar på Fb disney och följer dig på bloglovin .
Skulle ge den till min dotter som älskar prinsessor!

Anonym sa...

Gillar på fb sen tidigare Jenny Söderström
Gillar dig på blogglovin sen tidigare så gillar inlägget som nr 2 Jenny Söderström
Jag skulle ge dockan till en liten tjej som fyller år snart som inte får nya saker så ofta.
piggg83@gmail.com

Anonym sa...

Jag gillar på fb sen länge Jenny Söderström
Jag gillar dig sen länge på blogglovin sen länge så gillar inlägget som nr 2
Jag skulle ge dockan till en liten tjej som älskar prinsessor o nästan aldrig får några nya grejor hon skulle bli så gla o om hon fick en i present
piggg83@gmail.com

Jennie Johansson sa...

Skulle jag vinna så skulle min prinsesstokiga dotter tilde få den! Mig når du på ahlgrensbilar@gmail.com , Jennie Johansson!

Ana Kokol sa...

Hoppas på tur, för jag vill vinna och ge denna fina docka till mitt gudbarn.
Själv älskar jag Nalle Puh <3
Gillar Disney på facebook, gillar din blogg sedan tidigare.

Kram
Ana Kokol
anakokol@hotmail.com

Axdal sa...

✪ åhh denna fina dockan har jag en tös hr hemma som vill ha.. Tove hon har börjat samla på dessa disney barbies. Hon saknar nu bara två av dem och 1 av dem är denna. :)
✪ jag gillar på fb ( Alexandra Dahlberg)
✪ jag har bloggat här http://axdal.se/troll/2014/07/31/8-aug-princess-docka/
✪ prenumererar sedan länge på din blogg.

Med vänlig hälsning, Alexandra (axdal)
www.axdal.se
axdal@me.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

- Om jag har turen med mig så blir det en perfekt present till min bästa väns son som snart fyller 5 år. Han skulle säkerligen bli överlycklig!

- Gillar Disney sen tidigare (Sara Kramer)
- Har delat offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152555611346628
- Följer dig redan på Bloglovin men gillade inlägget och blev gillare nummer 3.

Kram, Sara
sara_kramer@live.com

Nathalie sa...

Åh min son Alex skulle älska denna docka, han är galen i Barbiedockor så en till skulle inte sitta fel :)
Jag gillar disney sverige på fb.
Nathalie Wolf nathalie.wolf85@gmail.com
Kram

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Jag skulle ge dockan till min äldsta dotter som blivit ett riktigt "Disney-princess"-fan! ;)

Jag gillar redan på FB (Ingrid Polly)
Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2014/august/jag-tavlar-om-en-disney-princess-docka.html
Jag följer dej sen länge på bloglovin.

Ha en fortsatt fin dag! / Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Carolina sa...

Åh, jag är gärna med!
Om jag vann så skulle min älskade dotter få det, hennes bror fyller år nu i dagarna och blir överöst med presenter - vill att även hon skall få något som skulle betyda mycket för henne. <3

Extrachanser:
*Gillar på FB (Carolina Åhsberg)
*Tipsar på Fb (Carolina Åhsberg)
*Prenumerar sedan läääänge på din blogg på bloglovin´

Nu håller vi tummarna!
Carolina Åhsberg
carolina.ahsberg@telia.com

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och har jag turen att vinna så blir det en present till min Tova när hon fyller år :)

Gillar dosney på FB ( Linda Granberg) och så tipsar jag om tävlingen på FB

Hoppas på tur :)
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Daniel sa...

Hej Agnes, jag är gärna med och tävlar:)
Min lilla tjej fyller år i september, och jag skulle vilja ge henne något "personligt från pappa".
Hon har ingen Barbie-docka ännu, så vore extra kul om pappa fick vara först att ge det:)
Jag gillar de äldre disney-figurerna, och vill föra den sagoskatten vidare till dottern. Jag har köpt den klassiska "lilla sjöjungfrun" på bluray till henne, så Ariel-prinsessdockan skulle göra presenten komplett:)
Ha det bra!
MVH// Daniel
mounte@outlook.com

Caroline, ung tvåbarnsmamma sa...

Denna skulle en släktings dotter få, vi ska på kalas där nästa månad, hon är tokig i prinsessor och denna skulle helt klart uppskattas! :)

Gillar på facebook - Caroline Andersson
och följer på bloglovin

caroliinea@hotmail.com

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar, har jag tur att vinna kommer mitt barnbarn Hugo få den fina dockan
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2014/08/princess-docka-88.html
4. Prenumererar redan på din blogg
Mvh Liselotte liselotte.202andersson@telia.com

Anna sa...

Jag vill vara med!
Skulle ge dockan till min son William.
Gillar på fb som Anna Sixtensson
Har länkat här http://mammatillwilliam.blogspot.se/2014/08/vinn-docka.html

/Anna
anna.samuelsson9@gmail.com

Anonym sa...

Skulle jag vinna så skulle min lillasyster självklart få den! Mejl och namn: tiniz_2@hotmail.com , Martina Ohlsson.

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Om jag har turen med mig denna gång så skulle min lilla prinsessa få dockan. Hon har bara babydockor och detta skulle bli hennes första Disney Princess. Hon älskar prinsessor och skulle bli så glad!
Jag följer dig sedan länge på Bloglovin.
Nu håller vi tummarna!
Mail: annasfotnoter@granath-steen.se
anna

Daniel sa...

Hej Agnes!
Min kommentar från flera dagar sedan verkar inte ha kommit fram, så jag gör ett nytt försök och hoppas att jag får vara med i tävlingen! :)
Min lilla tjej fyller år i september, och jag skulle vilja ge henne något "personligt från pappa".
Hon har ingen Barbie-docka ännu, så vore extra kul om pappa fick vara först att ge det:)
Jag gillar de äldre disney-figurerna, och vill föra den sagoskatten vidare till dottern. Jag har köpt den klassiska "lilla sjöjungfrun" på bluray till henne, så Ariel-prinsessdockan skulle göra presenten komplett:)
Ha det bra!
MVH// Daniel
mounte@outlook.com

Agnes sa...

Deltagare via mejl:
Skrev en kommentar i bloggen men ser inte den så vet inte om den kom med.
Skrev att jag ville ge dockan till mitt barnbarn Nikita som är en liten prinsessa :) / Jeanette
jeanette6707@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam