fredag 11 juli 2014

Grillkväll med morfar

Strax efter att jag kommit hem från dagens jobbpass ringde pappa och undrade om Liam ville åka med honom i lastbilen en runda. Klart han ville det, något han aldrig gjort förut. Så nöjd där han satt i sin bilstol med vattenflaska och en banan redo. De var borta i tre timmar och allt hade gått kalasbra.

När de kom tillbaka blev det grillmiddag. Kamben, fläskfilé, grillkorv, potatispaket, tzatziki och grönt. Alltid lika gott med grillat! Till efterrätt körde vi på en blåbärspaj med vaniljsås. Mysig kväll!

IMG_5021IMG_5014IMG_5018IMG_5043IMG_5045IMG_5034

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt & gottit :)
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam