måndag 14 juli 2014

Tack och lov för lite irritation mellan varven

IMG_5306

För ett par veckor sedan lyckades Simon, med hjälp av en pipmugg och en smula irritation, göra ett hål i vårt soffbord. Trodde han skämtade när jag kom hem. Nog för att Ikeas Lack-serie är ihåligt as hell – men ett hål?! Jag har dock tyst för mig själv önskat att byta ut det mot ett runt ganska länge nu, så mig gjorde det ingenting. Och inte kunde han säga något heller när jag illa kvickt plockade på mig ett på Ikea igår. Råkade även bli en rund matta på Rusta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt snyggt runt bord & matta ju hihi ...
Ha en härlig dag/Kram

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Så fint det blev :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam