tisdag 31 december 2013

På hal is

I julklapp fick Liam skridskor, så igår köpte Simon också sig ett par samt varsin hjälm på rean. Och idag var det då dags, premiäråket. Vi åkte till ishallen i Lenhovda och som tur var var det inte så jättemycket folk, dock en del oförsiktiga killar som gärna åkte alldeles för nära småttingarna och sköt hårda skott.

Liam tyckte det var jätteroligt att åka skridskor och han var riktigt duktig för att vara första gången. När vi tog en paus satt han i max sju sekunder för att sedan skynda ut på isen igen och öva. Första med verkligen inte sista gången han åker till ishallen!

IMG_3947IMG_3926IMG_3940IMG_3928IMG_3905IMG_3952

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul!

Www.mammatea.se

Anonym sa...

Men vilken skridskokille & så fin <3
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam