torsdag 5 december 2013

Julpyssel i sockenstugan

Förra året gick Liam med morbror, som vid den tiden jobbade med bland annat barngrupper inom kyrkan, och han tyckte det var så roligt. I år gick vi hela familjen och vi har alla pysslat så det står härliga till med andra barn och föräldrar, präster och församlingsassistenter. Dom hade dukat upp en hel buffé av papper, pennor, glitter, färger, tyger och massa mer.

Fick med oss en hel del julpynt hem och även “godisljus” (sista bilden) som barnen gjorde varsin. Jättekul idé faktiskt och dom tyckte det var väldigt gott till efterrätt!

IMG_2451IMG_2446IMG_2455IMG_2467IMG_2470IMG_2477

2 kommentarer:

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Så mysigt med julpyssel :)

Anonym sa...

Oooo...Såå mysuigt & så fint ni pysslat <3
/Kram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam