tisdag 24 december 2013

Uppesittarkväll

Nu är årets uppesittarkväll med Tobias och Jennie till ända. Vi har ätit älgstek, bytt julklappar (Liam fick ett flygplan och Lego City Brandbil och Nomi fick en ryggsäck och ett presentkort på Toys R Us – nöjda ungar!) med varandra, smaskat på julgodis och blåbärscheesecake med vit choklad, spelat Bingolotto och pratat skit.

Efter att barnen somnat plockades all julklappar ner från vinden och lades under granen, sen smög vi in nåt litet i barnens julstrumpor som hänger på rummen.

Kan inte fatta att det är julafton imorgon, vart tog alla dagarna vägen?!

IMG_3434IMG_3441IMG_3447IMG_3451

2 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Vilken mysig kväll ni har haft :) Men håller med dig, var tog dagarna vägen? Poff sa det bara och så är julen här :)

Anonym sa...

Mysigt <3
/Julekram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam