onsdag 25 december 2013

Barnens julklappar

IMG_3472

LIAM

Mamma & pappa: Skridskor, piratspel, 2 flygplan och mugg med Disneys Flygplan
Mormor: Spelet Funny Bunny, fjärrstyrd Ferrari, 2 pyjamasar (Milla och Katten Findus),
2 handvirkade mössor (uggla och Angry Birds), strumpor och chokladform
Morfar: Playdoh-lera med tillhörande “glassmaskin-kit”
Adde: Angry Birds-kudde, Angry-Birds-påslakan med örngott och ritblock
Gammelmormor & Arne: Lego City polis och brandbil
Gammelmorfar & Lucia: Presentkort på Lindex 200:- och choklad
Farmor & farfar: Stiga Snowracer, kalsonger med Flygplan, 2 jeans, 1 mysbyxa,
2 t-shirts (Bärgarn och Jake & Piraterna) och ritpennor
Lisa: Badlakan med Monsters University, badskum med Blixten McQueen och Bamse-spel
Vonne & Roland: Presentkort på Sagopalatset 200:-
Tobias och Jennie: Flygplan och Lego City brandbil

NOMI

Mamma & pappa: Dockvagn Star och en docka
Mormor: Presentkort på Babyshop 500:-, vantar, filt med stjärnor,
handvirkad mössa (uggla) och dockfilt
Morfar: Spelande och blinkande trumma med mikrofon
Adde: Presentkort på Leos Lekland 200:- och badleksaker
Gammelmormor & Arne: Presentkort på Babyshop 500:-
Gammelmorfar & Lucia: Presentkort på Lindex 200:- och choklad
Farmor & farfar: Badlakan med Jake & Piraterna, badskum med Tingeling, magnetbokstäver,
Lego Duplo med Jake & Piraterna och med siffertåg, 2 pyjamasar (Milla och Katten Findus),
topp och leggings, 3 strumpbyxor, 1 paket hårsnoddar och 1 mysbyxa
Lisa: Presentkort på Babyshop 300:-
Vonne & Roland: Presentkort på Sagopalatset 200:-
Gudfar Tobias & Jennie: Ryggsäck och presentkort på Toys R Us 300:-

3 kommentarer:

Elin - Livat på torpet sa...

Men så mycket bra presenter barnen fick. Dom verkar ha varit väldans snäll i år :)
Kram

Anonym sa...

Naw...Såå sött foto & vilka fina julklappar de fått <3
/Kram & god fortsättning på Er!

Fia sa...

Som här hemma, julklappar i mängder =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam