måndag 9 december 2013

Årets julkort

IMG_2876

5 kommentarer:

Anonym sa...

~ Underbart sött ~
/Kram

Carolina - Tävla om Den perfekta julklappen 2013 sa...

Åh, vilket ljuvligt julkort - jag har inte ens fått tummen ur att fota barnen ännu, borde nog känna mig lite stressad nu... Kram

Elina sa...

Dom blev ju så fina :) Jag lyckades faktiskt också få ett julkort, även om det inte blev såå bra men det får duga :)

Anonym sa...

Käre hjärtanes vilken mysig blogg! Här blir jag kvar :) Ta hand om dig! Kram Bullermamman

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Så fina julkort =) Hur många kort skickar ni?
Här skickar vi ca 50 stycken - så mycket glädje dem ger <3

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam