tisdag 19 februari 2013

Zzz.. Zzzz…

IMG_4713

I gårkväll när jag nattade Nomi tvärdäckade Liam under köksbordet. Han brukar aldrig somna så och inte heller så tidigt (klockan halv sju, sju) då han brukar vara uppe till åtta och ibland till nio när han är ledig eller har helg och lov.

När jag nattat Nomi nu ikväll hade Liam gått och lagt sig under köksbordet igen, men denna gången var han vaken. Jag plockade upp Nomis leksaker som låg lite överallt och berättade samtidigt för Liam att vi skulle in i badrummet för att klippa hans hår och ta ett bad så snart jag var klar. Det gick han med på för att sedan, bara en minut efter, somna som en stock. På mattan under köksbordet. Ja, ikväll igen. Det var knappt jag fick liv i honom men nu sover han gott i sin säng istället. Klippning och bad tar vi imorgon.

Känns nästan som att det är lite feber på väg, eftersom han är så hängig. Han har haft hosta och varit snorig ett tag men ingen feber. Kanske var det bra att ha sportlov nu, så han kan vila upp sig och bli riktigt frisk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Naw,lille goe Liam/Kraaam

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Åhh, fin bild! Hoppas inte det är någon feber på gång!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam