torsdag 14 februari 2013

Liams födelsedagskalas

Klockan fem kom den närmaste släkten för att fira Liam på hans 4-årsdag. Han fick massor av fina presenter som han var jätteglad och tacksam över. Den bästa presenten måste dock varit hans nya, superfina cykel! Han får bara se till att växa till sig lite innan våren tar fart så han når ner riktigt!

Vi bjöd på goda smörgåstårtor och till kaffet blev det tårtorna vi bakat igår. Med Jake och Piraterna-tema såklart! Liam var så nöjd när han blåst ut ljusen och han verkade tycka tårtorna var goda också, helt klart godkända i alla fall.

Idag har Liam fått en födelsedag han förhoppningsvis kommer minnas länge. Paket på sängen, pannkaksfrukost, glass och firande på dagis och sen kalas med släkten här hemma. Men än är inte firandet slut. Nu laddar vi inför barnkalaset på lördag!

IMG_3928IMG_3937IMG_3945IMG_3956IMG_3960IMG_3927IMG_3979IMG_3961IMG_3972IMG_3989IMG_3977IMG_3984IMG_4014IMG_3998

5 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Tänk att han är 4 år! Jag kan inte fatta att Robin snart blir 4 år och att för 4 år sen var det han som låg i min mage... Helt otroligt va fort tiden går!

KRAM

Anonym sa...

Riktigt Myyyskalas :)
/Puss & Kram

Sara - Ensamstående mamma sa...

Vilka mysiga bilder :) Och nu blev jag sugen på smörgåstårta.. Så jäkla gott, enda tårtan jag tycker om :P

Vanilla sa...

Grattis finaste Liam på 4-årsdagen! :-)

Fröken M - Vinn en barntallrik från Silly ! sa...

Härligt och vilka fina tårtor !!
Här blir det kalas i morgon, men jag serverar nog inget "så proffsigt" - det spar jag tills viggo fyller 3 i april :)
Trevlig helg !!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam