fredag 15 februari 2013

Mysfilt från Bästa Dealen

Jag hittade en superfin mysfiltbästadealenjust.nu häromdagen. Den är som en gosig tröja och en filt på
samma gång, jättesmart! Och än är det kallt ute och här hemma lyses kvällarna upp av levande ljus, då är det ju
bara en mysfilt med ärmar som saknas också!

Just nu håller Bästa Dealen en tävling på sin Facebooksida där man kan vinna en valfri vara från sajten till både
sig själv och någon man tycker om. Klicka här för att komma till tävlingen!

1 kommentarer:

Fia sa...

Så mysig den såg ut!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam