tisdag 19 februari 2013

Kvällarna med barnen

Det är inte bara sportlovsvecka, sambon har även bytt från sitt nattskift till tvåskift. Denna veckan jobbar han eftermiddag så jag och barnen har kvällarna för oss själva.

Ikväll har vi spelat spel, lagat och ätit middag, lekt och busat. Nomi ligger i skrivande stund på golvet och ålar runt och Liam kikar på Pippi på de sju haven. Om cirka en timme är det sovdags för Nomi och då ska Liam få sig ett bad. Om han är på humör blir det en klippning innan, hans hår växer som ogräs!

IMG_4704IMG_4652IMG_4694

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att se små fria fötter på nomi. Gillar hon det?

www.mammatea.se

Agnes sa...

Svar till Mammatea.se:
Ja, det gör hon verkligen :) Men hon är så van vid att ha något på fötterna så dom blir lätt kalla, oftast har hon strumpor på sig.

Anonym sa...

Ooo,så underbart & Nomis goa små "fossingar" fria :)
/Puss & Kram

joi sa...

Gud så söt!!

svar; Tack för ditt långa svar på min fråga. Det är precis så jag gjort och fått många nya samarbeten och tävlingar. Känns jätteroligt!
kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam