lördag 2 februari 2013

Lördag med solig promenad

IMG_3146

Vi har haft så härligt väder idag med strålande sol. Så vi tog oss en promenad till Kosta Outlet, som vi egentligen skulle gjort igår. Barnklädesavdelningen har ju äntligen fått in I dig denim. Ett jeansmärke jag älskat enda sedan först kollektionen. Liam har två par jeans sedan innan, ett par Alabama Slim som han tyvärr vuxit ur men så ett par Alabama Blue som används flitigt. Sexhundra spänn är ju i dyraste laget för barnjeans som snabbt blir för små, kan jag tycka. Men på outleten finns dom till halva priset nu, självklart kunde jag ju inte låt bli att handla med mig ett par! Blev de mörka, slitna Denver som jag så länge suktat efter. Så balla!

Efter shoppingen stannade vi på pizzerian för att äta lite middag, Vi var lata idag. Liam åt och drack som om han aldrig sett mat förr, de där goda pannkakorna försvann i ett nafs!

När vi kom hem tittade min bror förbi. Det blev lite kalasande på sambons smarriga cheesecake, sagoläsning och kurragömma. Riktigt kul att busa med morbror, tyckte Liam!

I skrivande stund nattas Nomi och Liam ska kika på film. Lite senare blir det första deltävlingen av Melodifestivalen och då sitter vi beredda med lite lördagsgottis och mys i soffan!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt hihi & handla på Outlet är ju kanon :)
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam