måndag 25 februari 2013

Vår måndagsmorgon

Efter en lugn mysmorgon med frukost, påklädning och lek gick jag och barnen till affären. Fast på vägen dit blev det först lite lek för Liam i snön. Han kastade snöbollar, åkte “rutschkana”, grävde och hoppade. Då vi blivit lovade plusgrader och vår (snälla, snälla, snälla…) är det bäst att ha kul i snön så länge den varar!

Nomi ligger i skrivande stund och sover middag. Om en timme blir det matlagning tills sambon kommer hem klockan tre (förmiddagsskift denna veckan) sen inväntar vi kul besök i eftermiddag. Liam längtar!

IMG_5276IMG_5274IMG_5291IMG_5283IMG_5275IMG_5241

3 kommentarer:

Emelie - Mamma till Malte sa...

Låter som en härlig start på veckan!! :) Här har det tvättats soffa, dammsugats och pluggat ;) Man får passa på när Malte är på dagis. Hehe.

sv. Jasså, ja det är kul att se vad olika folk tror på. Jag tror inte alls på något, eller så vågar jag kanske inte?! Haha. Jag vet inte, men känns för onaturligt för mig, speciellt med spöken!!

Ha en fortsatt bra dag å hoppas besöket blir lyckat!! :D

Anonym sa...

Sååå ljuvligt & härliga vinterfoto på dina underbara små...Spännande & skojsigt med besök i eftermiddag :) Ha det så gott/Kram från mig i solen!

Fia sa...

Vilka härliga kort =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam