onsdag 13 februari 2013

En dag kvar

Imorgon är det inte “bara” Liams födelsedag och Alla Hjärtans Dag. Imorgon är det även dags för Nomi att äntligen slippa sina skor och sin skena på dagtid. Hon har haft dom i fyra månader och varit så duktig och tålig, hon klagar inte i första taget.

Klockan tio ska vi vara på ortopeden i Växjö och då är det dags. Sen kommer hon fortsätta bära dom nattetid tills hon är fyra år, men att slippa dom helt på dagtid känns riktigt stort. Sen får vi ta en dag i taget från det.

Det känns så förbaskat skönt att vi tagit oss ännu ett steg längre! Jag ser verkligen fram emot det, bara en sån “struntsak” som att kunna ta på henne ett par strumpor, söta tofflor, vanliga tossor eller strumpbyxor. Sånt där smått som man annars tar för givet. Och så kommer hon kunna få fart på krypandet också!

Åh, längtar!

IMG_3810IMG_3801IMG_3816

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men Agnes såååå underbart,lilla tjejjan så duktig & även ni tycker jag,är sååå glad för er skull :)
Hihi Härligt med Alla Hjärtans Dag & Födelsedag -myyys/Kram på Er!

heidi sa...

Hon är ju bara för himla söt :)

Emelie - Mamma till Malte sa...

Då kommer ni ha fullt upp imorgon och en fin dag alltså :) Med många bra saker. Kan tänka mig att det känns skönt för både er och Nomi att hon inte behöver dem dagtid :) Och hoppas ni får en härlig dag med massa gott fika och tårta, å presenter till Liam förståss !:)

Kram!

Anonym sa...

Så underbart!


www.mammatea.se

Vanilla sa...

Förstår att du längtar! Åh, lilla gumman vad hon har fixat det här bra! :-)

Kram

Vanilla sa...

Jag förstår att du längtar! Lilla gumman, vad hon har fixat det här bra! :-)

Kram

Sara - Ensamstående mamma sa...

Men så otroligt skönt för henne (och er) att bara behöva dom på natten nu :)

Shopaholic ♥ Livet som nybliven mamma till tre! sa...

Åh vad skönt för lillan, så duktig hon har varit!

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Så skönt för henne att bli av med skenan!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam