tisdag 12 februari 2013

Fettisdag

IMG_3792

Ingen fettisdag utan semlor. Hade dock varit mycket godare med färskisar från Emmagården eller kanske till och med hemmagjorda. Men bor man i en håla utan konditori så gör man och då får Coop rycka ut med några torrisar. Dom var väl ganska okej ändå, bättre ett par torrisar än inga alls. Typ.

Nu tackar jag för mig och för denna dag. Ska krypa ner i sängen, läsa ett kapitel och sova gott. Imorgon väntar en ny dag med dagis för Liam och städning, fix och förberedelser för mig. Nomi har nog inte så mycket inplanerat. Äta, sova, skita, titta på när mamma flänger och se söt ut. Det hon riktigt duktig på!

2 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Nej, det är ju inte alltför lång tid kvar nu :)
Jag vet faktiskt inte om det är foglossningar, fast jag skulle gissa på det. Sist jag var hos BM sa jag lite löst att jag börjat få ont i ljumskarna, men hon sa bara:
Ja, det brukar gå fortare med sånt när det är andra barnet.
Kändes inte som att hon tog det på allvar... Men på måndag när jag ska dit ska jag prata med henne igen, ifall jag behöver sjukgymnastik eller så.

KRAM

Anonym sa...

Såå gottit med Semla :)
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam