torsdag 21 februari 2013

En kväll med morbror

I eftermiddag kom mamma på besök och lekte med barnen och hon avlöstes sedan av min brorsa. Han har varit här hela kvällen och myst. Vi har bland annat pärlat armband och gjort nyckelringar. Jag tror brorsan var mer exalterad av pysslet än Liam och väääldigt nöjd med sina saker han pärlat ihop. Ja, jag säger då det.

Under kvällen har vi lagat och ätit en god middag ihop, kikat på Ice Age 4: Jorden skakar loss, lekt, busat och bara myst.

IMG_4956IMG_4971IMG_4987IMG_4962

Sambon har nu kommit hem så nu tar vi helg här hemma!

3 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Hoppas ni får en trevlig helg! :)

Anonym sa...

Oooo,så mysigt & så fint pärlat,hjärtat är hur sött som helst :)
Kram & ha en trevlig helg!

mammaTEA sa...

Kul med nyckelringarna!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam