tisdag 19 februari 2013

Nyheter från Semper

IMG_4615ny

Då Nomi nu verkligen har fått smak för mat och gröt och äter med stor aptit så kunde vi inte fått ett bättre paket i fredags.

Vi fick flera goda nyheter från Semper: Smoothie Yoghurt Banan & Jordgubb, Smoothie Yoghurt Banan & Aprikos, Thai Wok med Biff och Kokos, Indisk Chicken Masala, Mexikansk Tex Mex Gryta, Spansk Paella med Fisk, Soppa Potatis & Purjolök samt Soppa Krämig Tomat. Ja, en himla massa spännande nytt! Tack Semper!

Just nu har jag även en sportlovstävling igång där en vinnare får en termos och goda soppor att värma sig med i pulkabacken!

2 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh så mycket gott, den där tex mex lät smaskig tycker jag.. eller ja, allt verkar smaskigt haha.

Ingrid - Blivande tvåbarnsmamma sa...

Vad många goda nyheter! Och vilken passande leverans :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam