torsdag 14 februari 2013

Fossingar i frihet

IMG_3908

Besöket på ortopeden i Växjö gick jättebra, trots mammas obefintliga tålamod i väntrummet. Ja, vi fick vänta ganska länge på ett besök som tog tre minuter. Men så är det ju och vi kom ut glada från undersökningen, trots allt. Och mamma fick ju semla och kaffe efteråt, som plåster på såren.

Nomis fossingar är i alla fall nu i frihet dagtid. Det var riktigt märkligt att ta av hennes skor och skena, trä på strumpor och tossor när vi skulle åka hemåt. Men så himla skönt! Och hon verkade också gilla det, satt och vickade på fötterna hela vägen hem. Helt förundrad över att hon kunde röra en fot utan att den andra hängde på.

7 kommentarer:

Martina sa...

Vad härligt!!

alexandra sa...

åhh herregud vilken frihet det måste vara för henne.. Jag minns dagen så väl när vi slapp ha höftkudden på Lykke..

Anonym sa...

Men såååå underbart hihi lilltjejjan :)
Oj,inte dåligt att få Kaffe & Semla lät riktigt gottit ju/Kram på Er & ha en härlig alla ♥ Hjärtans dag!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Så himla skönt för henne! Grattis till framstegen och stort grattis till Liam på födelsedagen också!
Kramar

Anonym sa...

Underbart!

Www.mammatea.se

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Så skönt för henne(och er!)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Måste ju vara en lustig men härlig känsla för lilla sessan :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam