onsdag 20 februari 2013

Lek i snön

Det var egentligen meningen att vi skulle åkt och grillat vid sjön igår. Men då det är ett himla snöande och blåsande sköt vi upp det till idag istället. Men vädret är lika kallt och tråkigt idag så vi inväntar en dag med nada snöande och massa sol, perfekt grilla vid sjön-väder helt enkelt.

Men lite frisk luft måste man ju ha så under tiden lillasyster och en trött pappa sov middag blev det lite lek i snön för mig och Liam innan vi gick och handlade. Blåsten och snön ven och snoret rann, men kul det hade han!

IMG_4729IMG_4748IMG_4736IMG_4747IMG_4730IMG_4741

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men sååå underbara foto på Liam & sååå mysigt :)
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam