onsdag 14 november 2012

Vinnare: Zeal of Sweden

Tävlingen i samarbete med Zeal of Sweden är nu avslutad och en vinnare av
ett valfritt, ekologiskt amningsplagg är utsedd – det blev nummer 83 (av 122 lotter)!

Stort grattis – du har mail!
Tusen tack till Helena och Zeal of Sweden för den fina vinsten
och tack till de 42 deltagarna som ville vara med!

Glöm inte bort att ni får 20% rabatt på hela sortimentet när ni anger koden “Agnes”.
Erbjudandet gäller till 2012-11-25.  Shoppa lite julklappar till en gravid vän eller ammande mamma?

2 kommentarer:

Anonym sa...

**Grattis** till Johanna :)

Johanna - Husliv Och Gravid sa...

Åh men så kul! Och passande:) Dock så hittar jag inte att jag fått något mejl så du kanske kan skicka det igen? :) Johannaastenvall@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam