tisdag 27 november 2012

En julklapp till mig själv?

Namnsmycken är en mycket uppskattad gåva att både ge och få.
Och det är ju alltid lika roligt att få något riktigt personligt, något som bara är för dig.

Jag har hittat ett alldeles bedårande halsband som heter Sweet Hearts. Det är en halskedja med hjärtan
monterade i karbinhakar samt en pärla i valfri färg som hänger i en hjärtkedja. På hjärtanen får man givetvis själv
välja text och jag skulle då valt Liam, Nomi och Simon. För de är ju mina “sweethearts” alla tre och
jag kunde bära dom med mig vart jag än går.

Skulle sedan familjen utökas (wink wink till sambon) med en till familjemedlem så kan
man enkelt köpa till ett eller flera hjärtan att montera på halsbandet.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket vackert halsband!! Tack för tipset :-)

Karin sa...

Vilket fint halsband! Sånt vill jag ha :)

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Väldigt fint, och smart att man kan "bygga på" det allteftersom :)

Anonym sa...

Ooo...Waooooooo ett sån't önskar jag mig hihi...
Är det ok ifall jag bloggar ev om detta? /Kram

Agnes sa...

Svar till Fru Eriksson:
Självklart får du det :)

Anonym sa...

svar tbx...
Tack snälla,Agnes ♥

Nina sa...

super fint!

Melissas Prinsar sa...

åh va fint de var!
vill du/ni ha fler barn?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam