tisdag 6 november 2012

8 år ♥

IMG_6367

Idag är det åtta år sedan jag och gubben blev tillsammans. Åtta år i en enda berg-och-dalbana men jag hoppas innerligt att det blir fler därtill. Fast hellre tekopparna då så klart. Lugnast så.

Vi sa att vi gör som förra året, inga presenter utan unnar oss istället en kväll tillsammans med middag och bio. Kan tänka mig att det kanske blir nästa vecka då en film som jag hemskt gärna vill se har premiär. Hoppas vi kan få in det i schemat!

Men visst, lite måste vi ju fira, så jag och Liam har bakat lite kladdkakemuffins med vispad grädde som vi överraskade honom med när han kom hem nu ikväll. Glad blev han och undrade samtidigt varför vi hade bakat. Den jäkeln hade glömt vår viktiga dag! Det var nära han inte fick smaka några muffins, kan jag meddela!

9 kommentarer:

Simon sa...

Förlåt älskar dig och hoppas på många fina år tillsammans med dig. Puss♥

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen sa...

Grattis! ;)

Emelie - Mamman som älskar vit sa...

Så söta dom blev! :)
Haha, typiskt karlar ;) hihi
Kram å ha en trevlig kväll

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Grattis på eran dag! :)

Anonym sa...

Oooo,underbart &...Stort **Grattis** till de 8 åren & Er/Kram

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Grattis på er dag :)
Kan det vara sista Twilight filmen du vill se? :)
Me too!

Miss M sa...

Stort grattis till er <3
Här har vi 6,5 år av berg & dalbana, upp och ner, men skulle inte vilja byta ut det för något i hela världen ;)

Ha en skön kväll tillsammans!
Kram Miss M

Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen sa...

Grattis i efterskott :)

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Vad roligt, grattis till era 8 år tillsammans! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam