fredag 9 november 2012

Äntligen helg!

IMG_6517ny

Båda barnen vaknade strax innan åtta idag och vi har ägnat morgonen åt att mysa, äta frukost och bara vara. När det var dags för Nomi att sova vid elva satte jag tänderna i fredagsstädningen. Inte så kul men det måste ju göras, och det är himla skönt med ett rent hem när helgen tar fart.

Liam och Nomi tittar på Ett småkryps liv i skrivande stund. Och så väntar vi alla på att pappa ska komma hem från sitt förmiddagspass så fredagsmyset och helgen kan börja!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sötisarna/Puss på er & ha en mysig Fredag!

Sara - Ensamstående mamma sa...

Aldrig roligt med städning, inte förrän det är klart i alla fall ;P Trevlig helg på er vännen!

Var gärna med och tävla om ett fint tandsmycke hos mig :)
http://dolphin.blogg.se/2012/november/tavla-om-ett-tandsmycke.html

Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen sa...

Så söt bild :)
Skönt när fredagsstädningen är gjord!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam