fredag 2 november 2012

Nu var det klippt!

Jag älskar Liams långa hår och hans lockar, men nu var tiden inne för dom att falla. Han blir ju skitförbannad varje gång vi ska kamma, och det trasslar ju ihop sig så förbaskat. Så efter ett besök hos Mia i förmiddags (under tiden pappa och Nomi var på lasarettet) fick han en jättesnygg och mycket mer lättskött kalufs! Någon färg i håret ville han inte ha, däremot en massa glitter!

Efteråt firade vi med glass och fika på konditoriet och lite bus på lekplatsen innan pappa och Nomi kom och hämtade oss!

IMG_5943IMG_5949IMG_5979IMG_5983

13 kommentarer:

Unknown sa...

Åååååh vad fin han blev! Tycker det är fint med långt på pojkar, men vet ju också hur jobbigt det är att sköta! :) Han ser större ut nu med! :D

Anonym sa...

Äntligen. Blev ju kanonsnyggt. Jag är nog lite gammaldags, för jag tycker att långt hår passar betydligt bättre på flickor.

Anonym sa...

Men så söt han blev i sin nya frilla! :-)

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Han blev jättefin!!

Hur tar han det?

Minns när jag klippte av Melvins lockar (och då hade han inte lika långt hår som Liam), det kändes jättejobbigt. Men han såg genast äldre ut med kortare hår och han var nöjd själv.

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Hans lockar är ju alldeles ljuvliga, så jag förstår din motvilja! Men samtidigt så är det ju skönt om håret är lite mer lättskött, det går snabbare och smidigare då :) Utan arga miner hihi!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Han var super fin i sitt långa, men även fin i detta korta... Han ser lite äldre ut ;) Förstår att de med lockarna känns lite...
Men han är lika fin nu! <3

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Det blev jätte fint! :)

Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11. sa...

Neeej, Liams hår som jag älskar och är så avis på!!! Men lika söt för det <3 Gulle!! :)

Cicci sa...

Inte för att jag itne gillade hans långa lockar, men FYYYY TUUUUSAN SÅ SÖT han blev i de korta. :) Han har rätt tjockt hår, va?

care69 sa...

Jättefint, söt grabb blev supersöt grabb. :-)

Anonym sa...

Såååååååååå fin han blev Liam ♥ ...
/Kram & Puss på goa kinden!

Nina sa...

åå ja såg på fb att han hade fått klippt sig. han vart ju så söt. då kommer han att bli nöjd å slippa allt trassel. vi har samma problem med freja just nu. å hon har inte ens så långt hår :S

Louice sa...

Oh vad fin han blev i håret. Kanonfin! Han såg så mycket äldre ut! =)

Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam