onsdag 7 november 2012

New Moon

10242990-1283872478-65000

Här sitter jag och en påse Maltesers i soffan och tittar på film. Både barn och gubbe sover så jag njuter lite av tystnaden också samtidigt, såklart.

Ikväll är det New Moon på kanal 5. Igår var det Twilight och imorgon sänds Eclipse. Kan inte ens räkna på fingrarna längre hur många gånger jag sett dessa filmer. Älskar dom, man blir som fjortis på nytt!

Hoppas sååå på att vi kan ta oss lite tid nästa vecka, åka in till stan och se andra delen av Breaking Dawn på bio. Vill verkligen se den. Och jag ska se den. Sambon är ju inte så jätteexalterad direkt, men han ska med vare sig han vill eller inte.

Sådeså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...Samma här :)
Klart ni ska gå på Bion fniss/Kram pårej vännen ...

Simon sa...

Jag kan tänka mig många värre filmer att se, eller just det ja dom har du ju redan tvingat mig att se ;) puss

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam