söndag 11 november 2012

Fars Dag

IMG_6652

Nomi med gammelmormor och gammelmorfar!

Liam och jag mötte upp gammelmormor och Arne på julmarknaden idag. Kikade runt lite och såklart var Liam framme hos morbror direkt och tiggde grillad korv. Han vet hur man ska göra, charmpellen.

Efteråt åkte vi hem till oss, drack kaffe och fikade. Liam gav pappa presenter också såklart, två par färgglada Björn Borg-kallsingar och en plånbok med plats för mobil, kort och pengar som han tjatat om ett tag. Så han blev glad!

Nu sitter vi här, jag, gubben och Vilda, i soffan och njuter lite av tystnaden. Liam följde med mormor hem för att leka lite, gammelmormor och Arne har åkt och Nomi sover middag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt & jag kan tänka mig Liam kan charma hihi...
/Kram på Er alla!

Irene sa...

Hej :-)

Du har fantastiskt söta barn o inget går upp emot dina förlossningsberättelser, hahaha..
Du har ett härligt sätt att skriva på :)

Hittade din blogg för bara ett par månader sen, men e redan en flitig läsare :)

Många kramar :)

annelie sa...

Hej jag hittade din blogg i dag och har läst hela tror jag. Du skriver jättebra och är rolig att läsa. Jättefina barn och vilka bilder..
Vilken kamera har du och vilket objektiv?
Bilderna är så klara och skärpta
Ha en fin höst
Annelie
Thibia.blogg.se

Agnes sa...

Svar till Irene och Annelie:

Jisses, vilka härliga kommentarer från er, dom gjorde mig verkligen glad! Såna skulle jag vilja ha varje dag :)

Jag använder mig av min fyra år gamla Canon EOS 450D och ett vanligt standardobjektiv. Inget avancerat alltså :)

Kramar!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam